Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití service designu jako nástroje firmy pro úspěch na přeplněném trhu
Název práce v češtině: Využití service designu jako nástroje firmy pro úspěch na přeplněném trhu
Název v anglickém jazyce: Using service design as a company´s tool for success in a saturated marketplace
Klíčová slova: Service design, Design thinking, saturovaný trh, tržní diferenciace, konkurenceschopnost, zákaznická zkušenost, marketingová strategie
Klíčová slova anglicky: Service design, Design thinking, saturated market, market differentiation, competitiveness, customer experience, marketing strategy
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 17.10.2023
Datum zadání: 17.10.2023
Datum a čas obhajoby: 19.06.2024 08:00
Místo konání obhajoby: Areál Jinonice
Datum odevzdání elektronické podoby:30.04.2024
Datum proběhlé obhajoby: 19.06.2024
Oponenti: Mgr. Ing. Marek Vranka
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK