Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 372)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vliv mikrotrendů na sociálních sítích na udržitelnost v rámci módního průmyslu
Název práce v češtině: Vliv mikrotrendů na sociálních sítích na udržitelnost v rámci módního průmyslu
Název v anglickém jazyce: The impact of social media microtrends on sustainability within the fashion industry
Klíčová slova: Sociální sítě, udržitelnost, móda, trendy, mikrotrendy, fast fashion, módní marketing, generace Z
Klíčová slova anglicky: Social media, sustainability, fashion, trends, microtrends, fast fashion, fashion marketing, Generation Z
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 17.10.2023
Datum zadání: 17.10.2023
Datum a čas obhajoby: 19.06.2024 08:00
Místo konání obhajoby: Areál Jinonice
Datum odevzdání elektronické podoby:30.04.2024
Datum proběhlé obhajoby: 19.06.2024
Oponenti: Mgr. Tereza Zavadilová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK