Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Negativní kampaň jako komunikační strategie před volbami do PSP ČR 2021 a po nich
Název práce v češtině: Negativní kampaň jako komunikační strategie před volbami do PSP ČR 2021 a po nich
Název v anglickém jazyce: Negative campaigning as a communication strategy before and after the 2021 Czech parliamentary election
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.10.2023
Datum zadání: 12.10.2023
Datum a čas obhajoby: 13.09.2024 08:30
Místo konání obhajoby: Areál Jinonice
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2024
Datum proběhlé obhajoby: 13.09.2024
Oponenti: Mgr. Marcela Konrádová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK