Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Kvalita ovzduší jako téma komplexních učebních úloh ve výuce chemie
Název práce v češtině: Kvalita ovzduší jako téma komplexních učebních úloh ve výuce chemie
Název v anglickém jazyce: Air quality as a topic for complex learning tasks in chemistry education
Klíčová slova: kvalita ovzduší, učební úlohy, výzkum PISA, výuka chemie
Klíčová slova anglicky: air quality, learning tasks, PISA survey, chemistry education
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Svatava Janoušková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 05.10.2023
Datum zadání: 05.10.2023
Datum potvrzení stud. oddělením: 22.01.2024
Datum odevzdání elektronické podoby:15.05.2024
Oponenti: RNDr. Pavel Teplý, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Předmětem práce je tvorba učebních komplexních úloh, které propojí téma kvality ovzduší s výukou chemie. Bude se jednat o komplexní učební úlohy podobné těm, které jsou konstruovány ve výzkumu PISA. Úlohy se mj. zaměří na práci s různými typy dat o životním prostředí (indikátory udržitelného rozvoje) a budou se soustředit na rozvoj vyšších kognitivních schopností žáků (např. analýza či hodnocení). Úlohy budou pilotovány na omezeném vzorku žáků gymnázií.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The subject of this thesis is the development of teaching complex tasks that link the topic of air quality with chemistry teaching. These will be complex learning tasks similar to those constructed in the PISA research. The tasks will, among other things, focus on working with different types of environmental data (indicators of sustainable development) and developing students' higher cognitive skills (e.g. analysis or evaluation). The tasks will be piloted with a limited sample of secondary school students.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK