Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech
Název práce v češtině: Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech
Název v anglickém jazyce: Social media as a marketing communication tool in fitness centres
Klíčová slova: sociální sítě, marketingová komunikace, fitness centrum, Instagram, Facebook
Klíčová slova anglicky: social media, marketing communication, fitness center, Instagram, Facebook
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra managementu sportu (51-300100)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 28.06.2023
Datum zadání: 19.10.2023
Datum a čas obhajoby: 10.06.2024 09:00
Místo konání obhajoby: U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:31.05.2024
Datum odevzdání tištěné podoby:31.05.2024
Datum proběhlé obhajoby: 10.06.2024
Oponenti: Ing. Mgr. Daniel Opelík
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK