Pohled pedagogů a třídního kolektivu na inkluzivní vzdělávání žáků se vzácným nervosvalovým onemocněním
Název práce v češtině: | Pohled pedagogů a třídního kolektivu na inkluzivní vzdělávání žáků se vzácným nervosvalovým onemocněním |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The view of educationalists and the class collective on the inclusive education of pupils a rare neuromuscular disease |
Klíčová slova: | asistent pedagoga, děti, Duchennova svalová dystrofie, handicap, inkluze, onemocnění, panenka s osobností, pedagogové, rodiče, rodina, Spinální svalová atrofie, učitelé, žáci |
Klíčová slova anglicky: | educators, teaching assistent,, children, Duchenn muscular dystrophy, handicap, inclusion, disease, persona dolls, parents, family, Spinal muscular atrophy, teachers, pupils |
Akademický rok vypsání: | 2022/2023 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | HTF - Katedra učitelství (28-08) |
Vedoucí / školitel: | PaedDr. Nataša Mazáčová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 23.06.2023 |
Datum zadání: | 23.06.2023 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 23.06.2023 |
Datum a čas obhajoby: | 06.02.2024 13:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.12.2023 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.02.2024 |
Oponenti: | prof. PhDr. RNDr. Marie Vágnerová, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Studium odborné literatury
Tvorba teoretické části práce Návrh výzkumného šetření dle doporučení vyučujícího metodologického semináře Realizace průzkumu Závěry práce + diskuze |