Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vnímání sportovní reklamy v Extralize ledního hokeje na fanoušky vybraného hokejového klubu
Název práce v češtině: Vnímání sportovní reklamy v Extralize ledního hokeje na fanoušky vybraného hokejového klubu
Název v anglickém jazyce: Perception of sports advertising in the Ice Hockey Extraliga on fans of the selected ice hockey club
Klíčová slova: marketing, reklama, sponzoring, sportovní reklama v ledním hokeji, sponzoring ledního hokeje, partnerství
Klíčová slova anglicky: marketing, advertisement, sponsoring, sports advertising in ice hockey, sponsoring ice hockey, partnership
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra managementu sportu (51-300100)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 15.05.2023
Datum zadání: 15.05.2023
Oponenti: Ing. Mgr. Daniel Opelík
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem mé bakalářské práce bude prověřit prostřednictvím dotazníkového šetření vnímání sportovní reklamy ze strany fanoušků, tzn. zda reklamy partnerů české extraligové hokejové Sparta Praha, které jsou umístěné na vybavení hráčů a na plochách stadionu, postřehnou v průběhu zápasu a dokážou si je později vybavit bez nápovědy. Dále budu zkoumat, zda existuje nějaký rozdíl v tom, jak si lidé jednotlivých pohlaví těchto reklam všímají. Zaměřím se na to, jestli muži věnují takovým reklamám větší pozornost než ženy nebo naopak, jakým způsobem je vnímají (negativně nebo pozitivně) a jestli je omezují při sledovaní hry. Posledním cílem mého výzkumu bude s pomocí respondentů identifikovat ta místa, která jsou podle diváků nejvíce vhodná pro umístění sportovní reklamy na stadionu či na vybavení hráčů.

Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main aim of my bachelor thesis will be to investigate through a questionnaire survey the perception of sports advertising by fans, i.e. whether they notice the advertisements of the partners of the Czech extraliga hockey team Sparta Prague, which are placed on the players' equipment and on the stadium surfaces, during the match and can recall them later without any clues. Next, I will examine whether there is any difference in how people of different genders notice these advertisements. I will focus on whether men pay more attention to such advertisements than women, or vice versa, how they perceive them (negatively or positively), and whether they limit their viewing of the game. The final goal of my research will be to identify, with the help of the respondents, the places that spectators think are most suitable for placing sports advertisements in the stadium or on players' equipment.


 
Univerzita Karlova | Informační systém UK