Kázeňské problémy žáků spojené s přechodem z 1. na 2. stupeň základní školy
| Název práce v češtině: | Kázeňské problémy žáků spojené s přechodem z 1. na 2. stupeň základní školy |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | Student Disciplinary Issues in Connection with the Transition from the First to the Second Stage of Elementary School |
| Klíčová slova: | 1. stupeň ZŠ, 2. stupeň ZŠ, kázeňské problémy, přechod mezi dvěma stupni ZŠ, základní vzdělávání |
| Klíčová slova anglicky: | first stage of elementary school, second stage of elementary school, discipline issues, transition between two stages of elementary school, elementary education |
| Akademický rok vypsání: | 2022/2023 |
| Typ práce: | diplomová práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
| Vedoucí / školitel: | prof. PaedDr. Stanislav Bendl, Ph.D. |
| Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
| Datum přihlášení: | 11.05.2023 |
| Datum zadání: | 11.05.2023 |
| Datum potvrzení stud. oddělením: | 11.04.2024 |
| Datum a čas obhajoby: | 12.09.2024 14:00 |
| Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 10.07.2024 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 12.09.2024 |
| Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD105PG) |
| Oponenti: | PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. |
| Zásady pro vypracování |
| I. Studující vyhledá a zpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Zpracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice.
II. Studující navrhne a realizuje empirické šetření, vypracuje popis výzkumné metodologie. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s teoretickými poznatky. III. Všechny zásadní kroky studující průběžně konzultuje s vedoucím práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům příslušného Opatření děkana, které se týká závěrečných prací. |
| Seznam odborné literatury |
| ANDERSON, W., Lorin. School transitions: beginning of the end or a new beginning? International Journal of Educational Research. 2000, vol. 33, no. 4, s. 325-339. ISSN 0883-0355. Dostupné z: https://doi.org/10.1016/S0883-0355(00)00020-3.
BENDL, Stanislav. Jak předcházet nekázní aneb kázeňské prostředky. ISV, 2004. ISBN 80-86642-14-3. BENDL, Stanislav. Kázeňské problémy ve škole. Triton, 2011. ISBN 978-80-7387-436-0. DVOŘÁK, Dominik. Přechod mezi stupni základní školy: Od teoretického konceptu k možnostem facilitace. In: Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 57-61. ISBN 978-80-210-5553-7. Dostupné z: http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/dominikdvorak.pdf. WALTEROVÁ, Eliška. Dva světy základní školy? - úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň. Karolinum, 2011. ISBN 978-80-846-2043-5. |
- zadáno a potvrzeno stud. odd.