Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 393)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Kázeňské problémy žáků spojené s přechodem z 1. na 2. stupeň základní školy
Název práce v češtině: Kázeňské problémy žáků spojené s přechodem z 1. na 2. stupeň základní školy
Název v anglickém jazyce: Student Disciplinary Issues in Connection with the Transition from the First to the Second Stage of Elementary School
Klíčová slova: 1. stupeň ZŠ, 2. stupeň ZŠ, kázeňské problémy, přechod mezi dvěma stupni ZŠ, základní vzdělávání
Klíčová slova anglicky: first stage of elementary school, second stage of elementary school, discipline issues, transition between two stages of elementary school, elementary education
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: prof. PaedDr. Stanislav Bendl, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 11.05.2023
Datum zadání: 11.05.2023
Datum potvrzení stud. oddělením: 11.04.2024
Datum a čas obhajoby: 12.09.2024 14:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:10.07.2024
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2024
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD105PG)
Oponenti: PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
I. Studující vyhledá a zpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Zpracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice.

II. Studující navrhne a realizuje empirické šetření, vypracuje popis výzkumné metodologie. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s teoretickými poznatky.

III. Všechny zásadní kroky studující průběžně konzultuje s vedoucím práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům příslušného Opatření děkana, které se týká závěrečných prací.
Seznam odborné literatury
ANDERSON, W., Lorin. School transitions: beginning of the end or a new beginning? International Journal of Educational Research. 2000, vol. 33, no. 4, s. 325-339. ISSN 0883-0355. Dostupné z: https://doi.org/10.1016/S0883-0355(00)00020-3.
BENDL, Stanislav. Jak předcházet nekázní aneb kázeňské prostředky. ISV, 2004. ISBN 80-86642-14-3.
BENDL, Stanislav. Kázeňské problémy ve škole. Triton, 2011. ISBN 978-80-7387-436-0.
DVOŘÁK, Dominik. Přechod mezi stupni základní školy: Od teoretického konceptu k možnostem facilitace. In: Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 57-61. ISBN 978-80-210-5553-7. Dostupné z: http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/dominikdvorak.pdf.
WALTEROVÁ, Eliška. Dva světy základní školy? - úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň. Karolinum, 2011. ISBN 978-80-846-2043-5.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK