Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Skrytá reklama na sociálních sítích
Název práce v češtině: Skrytá reklama na sociálních sítích
Název v anglickém jazyce: Covert advertising on social media
Klíčová slova: Skrytá reklama, neoznačená reklama, sociální sítě, influencer marketing, influenceři, propagace, placená spolupráce
Klíčová slova anglicky: Covert advertising, hidden advertising, social media, influencer marketing, influencers, propagation, paid propagation
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.04.2023
Datum zadání: 12.04.2023
Datum a čas obhajoby: 12.09.2023 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar, H110, Hollar - místn. č. 110
Datum odevzdání elektronické podoby:01.08.2023
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2023
Oponenti: doc. Ing. Petr Houdek, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
Použitá literatura
Knižní zdroje
1. DE VAUS, David. Surveys in social research. Vyd. 6. New York: Routledge, 2014. ISBN 978- 0-415-53015-6.
2. HRUBÁ SMRŽOVÁ, Petra a Petr MRKÝVKA, 2020. Finanční a daňové právo. 3. aktualizované a rozšířené vydání. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 978-80-7380-796-2.
3. JANOUCH, Viktor, 2010. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press. Žurnalistika a komunikace. ISBN 978-80-251-2795-7.
4. KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG, Lloyd C. HARRIS a Hongwei HE, 2019. Principles of Marketing. Londýn: Pearson Education Limited. ISBN 9781292269566.
5. KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN, [2017]. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken, New Jersey: Wiley. ISBN 978-1-119-34120-8.
6. LEA, S. E. G., Roger M. TARPY a Paul WEBLEY, 1994. Psychologie ekonomického chování. Praha: Grada. ISBN 80-856-2393-5.
7. MACEK, Jakub, 2011. Úvod do nových médií. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě. ISBN 978-80-7464-025-4.
8. MORAVEC, Václav, 2016. Média v tekutých časech: konvergence audiovizuálních médií v ČR. Praha: Academia. Společnost (Academia). ISBN 978-802-0025-722.
9. OTTO, J., 1888. Ottův slovník naučný: ilustrovaná encyklopedie obecných vědomostí. [online]. Praha: J.Otto [cit. 2023-07-15]. Dostupné z: https://www.digitalniknihovna.cz/nkp/periodical/uuid:7e11fe20-043e-11e5-95ff-5ef3fc9bb22f
10. OTTO, J., 1904. Ottův slovník naučný [online]. Praha: J.Otto [cit. 2023-07-15]. Dostupné z: https://www.digitalniknihovna.cz/nkp/view/uuid:51a5f950-e8f9-11e4-9c07-001018b5eb5c?page=uuid:b6eeb0e0-0a91-11e5-b0b8-5ef3fc9ae867
11. PERCY, Larry a Richard ROSENBAUM-ELLIOTT, 2016. Strategic advertising management. Oxford: Oxford University Press. ISBN 978-0-19-870365-5.
12. PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4152-6.
13. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
14. Rada pro reklamu [online], 2005. [cit. 2023-07-06]. Dostupné z: https://www.rpr.cz/cz/index.php
15. SEDLÁKOVÁ, Renáta. Výzkum médií: nejužívanější metody a techniky. Vyd. 1. Praha: Grada, 2014, 170. ISBN 978-80-247-3568-9.
16. TOMÁŠEK, Michal, TÝČ Vladimír a kolektiv, 2013. Právo Evropské unie. Praha: Leges. ISBN 978-80-87576-53-3.
17. WINTER, Filip a a kolektiv, 1996. Právo a reklama. Praha: Linde. ISBN 80-7201-001-8.
Akademické zdroje
18. Ad Effectiveness Study: Native Ads Vs Banner Ads. Sharethrough [online]. 20.4.2015 [cit. 2023-07-16]. Dostupné z: https://www.sharethrough.com/blog/ad-effectiveness-study-native-ads-vs-banner-ads
19. ANSARI, Sinoka, Ghishwa ANSARI, Muhammad Umar GHORI a Abdul Ghafoor KAZI, 2019. Impact of Brand Awareness and Social Media Content Marketing on Consumer Purchase Decision. Journal of Public Value and Administrative Insight[online]. 2(2), 5-10 [cit. 2023-07-16]. ISSN 2663-919X. Dostupné z: doi:10.31580/jpvai.v2i2.896
20. BAKKER, Diederich. Conceptualising Influencer Marketing. Journal of Emerging Trends in Marketing and Management [online]. 2018(1.) [cit. 2023-07-31]. Dostupné z: http://www.etimm.ase.ro/RePEc/aes/jetimm/2018/ETIMM_V01_2018_57.pdf
21. CAMPBELL, Colin, Leyland F. PITT, Michael PARENT a Pierre BERTHON, 2011. Tracking Back-Talk in Consumer-Generated Advertising. Journal of Advertising Research [online]. 51(1), 224-238 [cit. 2023-07-16]. ISSN 0021-8499. Dostupné z: doi:10.2501/JAR-51-1-224-238
22. CAMPBELL, Margaret C., Gina S. MOHR a Peeter W.J. VERLERG. Can disclosures lead consumers to resist covert persuasion? The important roles of disclosure timing and type of response. Journal of Consumer Psychology [online]. 2013, s. 483-495 [cit. 2023-07-15]. Dostupné z: doi:10.1016/j.jcps.2012.10.012


23. DWIVEDI, YogeshK., NripendraP. RANA a Mohammad Abdallah Ali ALRYALAT, 2017. Affiliate marketing: An overview and analysis of emerging literature. The Marketing Review [online]. 2017-05-31, 17(1), 33-50 [cit. 2023-07-31]. ISSN 1469-347X. Dostupné z: doi:10.1362/146934717X14909733966092
24. EVANS, Nathaniel J., Bartosz W. WOJDYNSKI a Mariea GRUBBS HOY, 2018. How sponsorship transparency mitigates negative effects of advertising recognition. International Journal of Advertising [online]. 38(3), 364-382 [cit. 2023-07-15]. ISSN 0265-0487. Dostupné z: doi:10.1080/02650487.2018.1474998
25. FREBERG, Karen, Kristin GRAHAM, Karen MCGAUGHEY a Laura A. FREBERG, 2011. Who are the social media influencers? A study of public perceptions of personality. Public Relations Review [online]. 37(1), 90-92 [cit. 2023-07-16]. ISSN 03638111. Dostupné z: doi:10.1016/j.pubrev.2010.11.001
26. FRIESTAD, Marian a Peter WRIGHT, 1994. The Persuasion Knowledge Model: How People Cope with Persuasion Attempts. Journal of Consumer Research [online]. 1.6.1994, 21(1), 1-31 [cit. 2023-07-15]. ISSN 1537-5277. Dostupné z: doi:10.1086/209380
27. FRIESTAD, Marian a Peter WRIGHT, 1994. The Persuasion Knowledge Model: How People Cope with Persuasion Attempts. Journal of Consumer Research [online]. 1.6.1994, 21(1), 1-31 [cit. 2023-07-15]. ISSN 1537-5277. Dostupné z: doi:10.1086/209380
28. HAJLI, M. Nick. A study of the impact of social media on consumers. International Journal of Market Research Vol. 56 Issue 3 [online]. 1.5.2014, 18 [cit. 2023-07-08]. Dostupné z: doi:https://doi.org/10.2501/IJMR-2014-025
29. HOU, Yubo, Dan XIONG, Tonglin JIANG, Lily SONG and Qi WANG, 2019. Social media addiction: Its impact, mediation, and intervention. Cyberpsychology: Journal of Psychosocial Research on Cyberspace [online]. 13(1), Article 4. Available at: doi:10.5817/CP2019-1-4
30. KELLER, Ed a Brad FAY. How to use influencers to drive a word-of-mouth strategy. Warc Best Practice [online]. 1.4.2016 [cit. 2023-07-16]. Dostupné z: https://www.engagementlabs.com/wp-content/uploads/2016/05/How_to_use_influencers_to_drive_a_wordofmouth_strategy_.pdf

31. MACEK, Jakub. NEVYČÍSLITELNÉ POROZUMĚNÍ: KVALITATIVNÍ VÝZKUM ONLINE SOCIÁLNÍCH SÍTÍ [online]. Leden 2012, s. 137-151 [cit. 2023-07-09]. Dostupné z: doi:10.5817/ProIn2012-1-10
32. ODSTRČIL, David, 2018. SKRYTÁ REKLAMA A ANALÝZA JEJÍHO VLIVU NA SPOTŘEBITELE. Olomouc. Bakalářská práce. Univerzita Palackého v Olomouci. Vedoucí práce Ing. Filip Auinger.
33. POPHAL, Lin. Content Marketing Best Practices From Online Influencers. Econtent[online]. 1.9.2015 [cit. 2023-07-16]. ISSN 15252531. Dostupné z: https://www.researchgate.net/publication/285612357_Content_Marketing_Best_Practices_From_Online_Influencers
34. SABIR, Raja I., Muhammad A. SARWAR, Muhammad I. RANA, Salman ZULFIQAR, Naeem AKHTAR a Hussnain KAMIL. Impact of Covert Marketing on Consumer Buying Behavior. International Review of Management and Business Research[online]. 1.3.2014, s. 423-430 [cit. 2023-07-15]. ISSN 2306-9007. Dostupné z: https://citeseerx.ist.psu.edu/document?repid=rep1&type=pdf&doi=d2985f3368e6d90f3babf535fc7b04e31330cf49
35. SENECAL, Sylvain a Jacques NANTEL. The Influence of Online Product Recommendations on Consumers'Online Choices. Journal of Retailing [online]. 2004, s.159-169 [cit. 2023-07-08]. Dostupné z: doi:10.1016/j.jretai.2004.04.001
36. SHAMIN. THE DIFFERENCE BETWEEN MICRO, MACRO & MEGA INFLUENCERS [online]. In: . Influicity, 29.4.2021 [cit. 2023-07-16]. Dostupné z: https://automonkey.co/wp-content/uploads/2019/12/MegaMacroMicro-Whitepaper-min.pdf
37. TARR, Caleb T. a Rebecca A. HAYES. Social Media: Defining, Developing, and Divining [online]. 6.2.2015 [cit. 2023-07-14]. Dostupné z: doi:10.1080/15456870.2015.972282
38. WANG, Ruoxu a Yan HUANG, 2017. Going Native on Social Media: The Effects of Social Media Characteristics on Native Ad Effectiveness. Journal of Interactive Advertising [online]. 17(1), 41-50 [cit. 2023-07-16]. ISSN 1525-2019. Dostupné z: doi:10.1080/15252019.2017.1326327


39. ROMERO, Daniel M., Wojciech GALUBA, Sitaram ASUR a Bernardo A. HUBERMAN, 2011. Influence and passivity in social media. Proceedings of the 20th international conference companion on World wide web [online]. New York, NY, USA: ACM, 2011-03-28, 113-114 [cit. 2023-07-31]. ISBN 9781450306379. Dostupné z: doi:10.1145/1963192.1963250
40. NICOLAU, Juan Luis, Juan Pedro MELLINAS a Eva MARTIN-FUENTES, 2022. Halo Effect. Encyclopedia of Tourism Management and Marketing [online]. Edward Elgar Publishing, 2022-08-25, 496-499 [cit. 2023-07-31]. ISBN 9781800377486. Dostupné z: doi:10.4337/9781800377486.halo.effect
Internetové zdroje
41. BUDDYBOOWAGGYTAILS. In: Instagram [online]. [cit. 2023-07-16]. Dostupné z: https://www.instagram.com/buddyboowaggytails/?hl=cs
42. COOPER, Dan a Anna OBERSCHELP DE MENESES. EU Rules on Online Targeted Advertising. In: Inside Privacy [online]. 31.8.2022 [cit. 2023-07-06]. Dostupné z: https://www.insideprivacy.com/advertising-marketing/eu-rules-on-online-targeted-advertising/
43. DROZDOVÁ, Barbora a Denisa HEJLOVÁ. Skrytou reklamu na internetu pozná jen jedno dítě z deseti, zjistili výzkumníci z Univerzity Karlovy [online]. In: . 14.5.2018 [cit. 2023-07-09]. Dostupné z: https://fsv.cuni.cz/skrytou-reklamu-na-internetu-pozna-jen-jedno-dite-z-deseti-zjistili-vyzkumnici-z-univerzity-karlovy
44. Gabrielle Hecl. [Pamatujete si, jak jsme se Sabčou byly v New Yorku s avonem? Už od března je kolekce Mark. by Avon v prodeji. U příštipho postu Vám prozradím jaké překvápko pro Vás máme s Avonem tentokrát]. In: Facebook [online] 21. 5. 2017 [cit. 2023-07-18]. Dostupné z: https://www.facebook.com/gabriellehecl/photos/a.606433999553218/606434006219884/
45. HOLUBOVÁ, Jitka. Limity influencer marketingu na českém trhu. Digichef [online]. 9.3.2022 [cit. 2023-07-16]. Dostupné z: https://digichef.cz/limity-influencer-marketingu-v-cesku
46. HUDECOVÁ, Zuzana. Skrytá reklama v médiách [online]. In: . 29.4.2010 [cit. 2023-07-15]. Dostupné z: https://www.vyplnto.cz/realizovane-pruzkumy/skryta-reklama-v-mediach/
47. Jitka_schneiderova. [ Tak samozřejmě jen na nákup a dom. Na ty časy, kdy jsem spolu, ty parťáku, brázdili po výletech, si ještě musíme počkat. #volvov90 #druhydomov #ambassador]. In: Instagram [online] 20. 4. 2020 [cit. 2023-07-18]. Dostupné z: https://www.instagram.com/p/B-jWSoVBGGR/?hl=cs
48. KEMP, Simon. DIGITAL 2023: GLOBAL OVERVIEW REPORT [online]. In:. 26.3.2023 [cit. 2023-07-08]. Dostupné z: https://datareportal.com/reports/digital-2023-global-overview-report
49. KONÍČKOVÁ, Kateřina a Kristýna GEMBALOVÁ. Jak na uzavírání smluv s influencery. Právní prostor [online]. Atlas Group [cit. 2023-07-31]. Dostupné z: https://www.pravniprostor.cz/clanky/obcanske-pravo/jak-na-uzavirani-smluv-s-influencery
50. Laaduska. [ Kdo z vás taky byl v lese na houbách? #nestea #naplnkazdydenradosti #ledovycaj]. In: TikTok [online] 13. 9. 2022 [cit. 2023-07-18]. Dostupné z: https://www.tiktok.com/@laaduska/video/7142816104367361286
51. Mediální slovník: Affiliate marketing. In: Mediaguru [online]. [cit. 2023-07-16]. Dostupné z: https://www.mediaguru.cz/slovnik-a-mediatypy/slovnik/klicova-slova/affiliate-marketing/
52. Rada pro reklamu [online], 2005. [cit. 2023-07-06]. Dostupné z: https://www.rpr.cz/cz/index.php
53. Rada pro reklamu, 2013. Kodex reklamy. Praha. Dostupné také z: https://www.rpr.cz/cz/dokumenty_rpr.php
54. RŮŽIČKA, David. CO JE TO INFLUENCER MARKETING?. In: GetBoost [online]. 12.3.2019 [cit. 2023-07-16]. Dostupné z: https://www.getboost.cz/blog/co-je-influencer-marketing/
55. Sdružení pro internetový rozvoj [online], 2016. SPIR [cit. 2023-07-06]. Dostupné z: https://www.spir.cz/o-sdruzeni
56. SPIR, 2018. Doporučená pravidla spolupráce zadavatele a influencera. Samoregulace [online]. Květen 2018 [cit. 2023-07-06]. Dostupné z: https://www.samoregulace.cz/doporucena-pravidla-spoluprace-zadavatele-influencera
57. Svetinfluenceru. [Čím víc fontů, tím větší sleva #bezoznaceni]. In: Instagram [online] 17. 8. 2022 [cit. 2023-07-18]. Dostupné z: https://www.instagram.com/p/ChXkrhsrhYH/
58. VANĚČKOVÁ, Daniela. Soutěže na sociálních sítích. In: Sítě v hrsti [online]. 19.10.2022 [cit. 2023-07-16]. Dostupné z: https://sitevhrsti.cz/souteze-na-socialnich-sitich/

Právnické zdroje
59. Konsolidované znění Smlouvy o fungování Evropské unie. In: EUR-Lex [online]. 26.10.2012 [cit. 2023-07-06]. Dostupné z: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/?uri=celex%3A12012E%2FTXT
60. Konsolidované znění Smlouvy o fungování Evropské unie. In: EUR-Lex [online]. 26.10.2012 [cit. 2023-07-06]. Dostupné z: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/?uri=celex%3A12012E%2FTXT
61. Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/1925 ze dne 14. září 2022 o spravedlivých trzích otevřených hospodářské soutěži v digitálním odvětví a o změně směrnic (EU) 2019/1937 a (EU) 2020/1828 (nařízení o digitálních trzích). In: EUR-Lex [online]. 14.9.2022 [cit. 2023-07-06]. Dostupné z: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/?uri=CELEX%3A32022R1925
62. Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 ze dne 19. října 2022 o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (nařízení o digitálních službách). In: EUR-Lex[online]. 19.10.2022 [cit. 2023-07-06]. Dostupné z: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/?uri=CELEX%3A32022R2065
63. ROZEHNAL, A. Zákon o regulaci reklamy: Komentář. [Systém ASPI]. Wolters Kluwer [cit. 2023-7-7]. ASPI_ID KO40_1995CZ. Dostupné z: www.aspi.cz. ISSN 2336-517X.
64. Rozsudek Městského soudu v Praze, čj. 22 Co 95/2022
65. Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2005/29/ES ze dne 11. května 2005 o nekalých obchodních praktikách vůči spotřebitelům na vnitřním trhu a o změně směrnice Rady 84/450/EHS, směrnic Evropského parlamentu a Rady 97/7/ES, 98/27/ES a 2002/65/ES a nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 2006/2004 (směrnice o nekalých obchodních praktikách). In: EUR-Lex [online]. 11.5.2005 [cit. 2023-07-06]. Dostupné z: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/?uri=celex%3A32005L0029


66. Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2006/114/ES ze dne 12. prosince 2006 o klamavé a srovnávací reklamě. In: EUR-Lex [online]. 12.12.2006 [cit. 2023-07-06]. Dostupné z: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/ALL/?uri=celex%3A32006L0114
67. Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2010/13/EU ze dne 10. března 2010 o koordinaci některých právních a správních předpisů členských států upravujících poskytování audiovizuálních mediálních služeb (směrnice o audiovizuálních mediálních službách). In: EUR-Lex [online]. 10.3.2010 [cit. 2023-07-06]. Dostupné z: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/ALL/?uri=celex:32010L0013
68. Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU ze dne 25. října 2011 o právech spotřebitelů. In: EUR-Lex [online]. 25.10.2011 [cit. 2023-07-06]. Dostupné z: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/?uri=CELEX:32011L0083
69. Zákon č. 242/2022 Sb., o službách platforem pro sdílení videonahrávek a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o službách platforem pro sdílení videonahrávek). In [Systém ASPI]. Wolters Kluwer [cit. 2023-7-2]. Dostupné z: www.aspi.cz. ISSN 2336-517X.
70. Zákon č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona č. 468/1991 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání, ve znění pozdějších předpisů. In [Systém ASPI]. Wolters Kluwer [cit. 2023-7-17]. Dostupné z: www.aspi.cz. ISSN 2336-517X.
71. Zákon č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon). In [Systém ASPI]. Wolters Kluwer [cit. 2023-7-2]. Dostupné z: www.aspi.cz. ISSN 2336-517X.
72. Zákon č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník. In [Systém ASPI]. Wolters Kluwer [cit. 2023-7-8]. Dostupné z: www.aspi.cz. ISSN 2336-517X.
73. Zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů. In [Systém ASPI]. Wolters Kluwer [cit. 2023-7-17]. Dostupné z: www.aspi.cz. ISSN 2336-517X.
74. Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. In [Systém ASPI]. Wolters Kluwer [cit. 2023-7-2]. Dostupné z: www.aspi.cz. ISSN 2336-517X.
75. Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. In [Systém ASPI]. Wolters Kluwer [cit. 2023-7-6]. Dostupné z: www.aspi.cz. ISSN 2336-517X.

Další zdroje
76. Rozhovor s influencerem Tomášem Saylerem. EDUA Group, Praha 17. 7. 2023
Předběžná náplň práce
S příchodem nových digitálních platforem a rozmachem sociálních sítí se taktéž rozšířily možnosti a příležitosti. Tyto příležitosti se rozšířily nejen pro konzumenty obsahu, ale taktéž pro veřejně známé osobnosti a firmy, které začaly využívat tento digitální prostor pro propagaci. S neustálou modernizací a pokrokem se tyto příležitosti, jak propagovat neustále vyvíjejí a rozšiřují.

Cílem této práce tudíž je zmapovat a definovat jednotlivé druhy propagací a reklamy a zaměřit se na skrytou a neoznačenou reklamu na sociálních sítích. Jak z hlediska vymezení zákonného rámce a hledání legální definice, která by stanovovala mez mezi skrytou reklamou a označenou reklamou, tak i z kazuistického hlediska a běžné praxe při vytváření spoluprací na rozdílných platformách v diverzitních formátech. Analyzována bude taky mezinárodní a unijní snaha jednotně regulovat digitální prostor a změny, která by tyto regulace mohly přinést v rámci snahy o regulaci neoznačené reklamy. Zakončením bude úvaha a aplikace poznatků na hledání ideálního stavu, který by v této oblasti měl být, aby reklama nebyla jen legální, ale taktéž legitimní.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
With the rise of new digital platforms and social networks, the possibilities and opportunities have also expanded. These opportunities have expanded not only for content consumers, but also for public figures and companies that have started to use this digital space for promotion. With constant modernization and advancement, these opportunities to promote are constantly evolving and expanding.

Therefore, the aim of this paper is to map and define the different types of promotions and advertising and focus on hidden and unmarked advertising on social media. Both in terms of defining the legal framework and finding a legal definition that establishes the boundary between hidden advertising and tagged advertising, as well as from a case study perspective and common practice in creating collaborations on different platforms in diversity formats. It will also analyse international and EU efforts to regulate the digital space in a unified way and the changes that these regulations could bring about in the effort to regulate unlabelled advertising. It will conclude with a reflection and application of the findings to the search for the ideal state that should exist in this area, so that advertising is not only legal but also legitimate.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK