Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
The effectiveness of mind-mapping learning strategy to extend vocabulary knowledge among elementary students
Název práce v češtině: Efektivita myšlenkových map jako výukové strategie pro rozšíření slovní zásoby žáků základních škol
Název v anglickém jazyce: The effectiveness of mind-mapping learning strategy to extend vocabulary knowledge among elementary students
Klíčová slova: Citoslovce, paměť, myšlenkové mapy, slovní zásoba, učební strategie, vizualizace, výuka anglického jazyka
Klíčová slova anglicky: English language teaching, interjections, memory, mind maps, learning strategy, visualisation, vocabulary
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL)
Vedoucí / školitel: Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.03.2023
Datum zadání: 16.03.2023
Datum a čas obhajoby: 26.05.2023 09:00
Místo konání obhajoby: Celetná 13, Praha 1, C204/C4, 33 míst u lavice + 4 místa židličky se "stolečkem"
Datum odevzdání elektronické podoby:17.04.2023
Datum proběhlé obhajoby: 26.05.2023
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Petra Kacafírková, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
Rosciano, A. (2015). The effectiveness of mind mapping as an active learning
strategy among associate degree nursing students. Teaching and Learning in
Nursing, 10(2), 93–99. https://doi.org/10.1016/j.teln.2015.01.003
Buzan, T., Harrison, J. (Ed.). (2007). Buzan's study skills: mind maps, memory
techniques, speed reading. BBC Active.
Farrand, P. ( 1,4,5 ), Hussain, F. ( 2 ), & Hennessy, E. ( 3 ). (2002). The efficacy of
the “mind map” study technique. Medical Education, 36(5), 426-431–431.
https://doi.org/10.1046/j.1365-2923.2002.01205.x
Gillies, Andrew. 2005. Note-taking for Consecutive Interpreting – A Short Course.
Harmer, J. ([2015]). The practice of English language teaching (Fifth edition).
Pearson Education Limited.
Rosciano, A. (2015). The effectiveness of mind mapping as an active learning
strategy among associate degree nursing students. Teaching and Learning in
Nursing, 10(2), 93–99. https://doi.org/10.1016/j.teln.2015.01.003
Scrivener, J. (1994). Learning teaching: a guidebook for English language
teachers.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK