The effectiveness of mind-mapping learning strategy to extend vocabulary knowledge among elementary students
Název práce v češtině: | Efektivita myšlenkových map jako výukové strategie pro rozšíření slovní zásoby žáků základních škol |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The effectiveness of mind-mapping learning strategy to extend vocabulary knowledge among elementary students |
Klíčová slova: | Citoslovce, paměť, myšlenkové mapy, slovní zásoba, učební strategie, vizualizace, výuka anglického jazyka |
Klíčová slova anglicky: | English language teaching, interjections, memory, mind maps, learning strategy, visualisation, vocabulary |
Akademický rok vypsání: | 2022/2023 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 16.03.2023 |
Datum zadání: | 16.03.2023 |
Datum a čas obhajoby: | 26.05.2023 09:00 |
Místo konání obhajoby: | Celetná 13, Praha 1, C204/C4, 33 míst u lavice + 4 místa židličky se "stolečkem" |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 17.04.2023 |
Datum proběhlé obhajoby: | 26.05.2023 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PhDr. Petra Kacafírková, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
Rosciano, A. (2015). The effectiveness of mind mapping as an active learning
strategy among associate degree nursing students. Teaching and Learning in Nursing, 10(2), 93–99. https://doi.org/10.1016/j.teln.2015.01.003 Buzan, T., Harrison, J. (Ed.). (2007). Buzan's study skills: mind maps, memory techniques, speed reading. BBC Active. Farrand, P. ( 1,4,5 ), Hussain, F. ( 2 ), & Hennessy, E. ( 3 ). (2002). The efficacy of the “mind map” study technique. Medical Education, 36(5), 426-431–431. https://doi.org/10.1046/j.1365-2923.2002.01205.x Gillies, Andrew. 2005. Note-taking for Consecutive Interpreting – A Short Course. Harmer, J. ([2015]). The practice of English language teaching (Fifth edition). Pearson Education Limited. Rosciano, A. (2015). The effectiveness of mind mapping as an active learning strategy among associate degree nursing students. Teaching and Learning in Nursing, 10(2), 93–99. https://doi.org/10.1016/j.teln.2015.01.003 Scrivener, J. (1994). Learning teaching: a guidebook for English language teachers. |