Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Artificial Intelligence for the board game Sagrada
Název práce v češtině: Umělá inteligence pro deskovou hru Sagrada
Název v anglickém jazyce: Artificial Intelligence for the board game Sagrada
Klíčová slova: umělá inteligence|desková hra|heuristika
Klíčová slova anglicky: artificial intelligence|board game|heuristics
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Adam Dingle, M.Sc.
Řešitel: Ákos Vermes - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 15.02.2023
Datum zadání: 15.02.2023
Datum potvrzení stud. oddělením: 23.11.2023
Datum odevzdání elektronické podoby:09.05.2024
Oponenti: Mgr. Vojtěch Černý
 
 
 
Zásady pro vypracování
Sagrada is a board game for 2-4 players that first appeared in 2017. In the game, players take turn placing dice on a board to score points. The game is somewhat complex, and the optimal strategy for placing dice is not obvious. In this thesis work, the student will implement Sagrada and will write several artificial agents that can play the game using a variety of methods, possibly including rules-based heuristics, minimax, Monte Carlo tree search and/or reinforcement learning. The student will compare and analyze the performance of these agents.
Seznam odborné literatury
Browne, Cameron B., et al. "A survey of Monte Carlo tree search methods." IEEE Transactions on Computational Intelligence and AI in games 4.1 (2012): 1-43.

Plaat, Aske. Learning to play: reinforcement learning and games. Springer Nature, 2020.

Sutton, Richard S., and Andrew G. Barto. Reinforcement Learning: An Introduction. MIT Press, 2018.

Yannakakis, Georgios N., and Julian Togelius. Artificial intelligence and games. New York: Springer, 2018.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK