Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vědecké uvažování u žáků středních škol
Název práce v češtině: Vědecké uvažování u žáků středních škol
Název v anglickém jazyce: Scientific reasoning in secondary school students
Klíčová slova: vědecké uvažování|Lawsonův test|střední školy
Klíčová slova anglicky: scientific reasoning|Lawson test|secondary schools
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce:
Ústav: Katedra didaktiky fyziky (32-KDF)
Vedoucí / školitel: PhDr. Martin Chvál, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 19.01.2023
Datum zadání: 19.01.2023
Datum potvrzení stud. oddělením: 27.01.2023
Zásady pro vypracování
1) Přehled literatury o Lawsonově testu vědeckého uvažování, jeho vlastnostech a výsledcích.
2) Zadání testu v 1. ročnících vybraných pražských středních škol (cca 6 škol).
3) Vyhodnocení testu, poskytnutí zpětné vazby školám, porovnání výsledků mezi školami.
Seznam odborné literatury
Dvořáková I. (2011). Lawsonův test. Příspěvek do sborníku konference Dílny Heuréky 2011. KDF MFF UK.
Chvál, M., Procházková, I. & Straková, J. (2015). Hodnocení výsledků vzdělávání didaktickými testy. Praha:
Česká školní inspekce.
Lawson, A. E. (1978). Development and validation of the classroom test of formal reasoning. Journal of Research
in Science Teaching, l5(1):11-24.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK