Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Well-being vysokoškolských studentů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se zaměřením na úspěch
Název práce v češtině: Well-being vysokoškolských studentů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se zaměřením na úspěch
Název v anglickém jazyce: Well-being of university students of school of education with focus on achievement
Klíčová slova: úspěch, vysokoškolští studenti, well being, zdraví
Klíčová slova anglicky: achievement, university students, well being, health
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PhDr. Jana Kočí, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 01.12.2022
Datum zadání: 01.12.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 11.04.2024
Datum a čas obhajoby: 23.05.2024 00:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:14.04.2024
Datum proběhlé obhajoby: 23.05.2024
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD105VZ)
Oponenti: PhDr. Alena Thorovská
 
 
 
Zásady pro vypracování
Teoretická část: Teoretická část bude obsahovat obecné informace týkající se zdraví a well beingu, všech devět determinantů well beingu a podrobnější vliv úspěchu na well being vysokoškolských studentů.
Praktická část: Dotazník určený pro vysokoškolské studenty Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy zaměřený na well being
Seznam odborné literatury
Literatura:
BUCHER, Anton A. Psychologie štěstí: Přeložil Ivan Ryšavý. Praha: Portál, 2021. ISBN 978-80-262-1737-4.
SELIGMAN, Martin E.P. Vzkvétání. Jan Melvil publishing, 2014. ISBN 978-80-87270-95-0.
DWECKOVÁ, Carol. Nastavení mysli: Nová psychologie úspěchu aneb naučte se využít svůj potenciál. Zoner Press, 2017. ISBN 978-80-7555-032-3.
Předběžná náplň práce
Teoretická část: Teoretická část obsahuje základní informace týkající se zdraví, definici pojmu well-being, jednotlivé stavební kameny osobní pohody, dále popis modelu PERMA, PERMA+4 a nově vznikající PERMA5, poslední kapitoly jsou věnované vzdělávání vysokoškolských studentů a mému zvolenému pilíři well-beingu, a to úspěchu.


Praktická část: Praktická část obsahuje zvolené cíle a výzkumné otázky, metodiku, popis výzkumného vzorku a analýzu a interpretaci dat dotazníkového šetření, které bylo realizováno na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK