Well-being vysokoškolských studentů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se zaměřením na úspěch
Název práce v češtině: | Well-being vysokoškolských studentů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se zaměřením na úspěch |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Well-being of university students of school of education with focus on achievement |
Klíčová slova: | úspěch, vysokoškolští studenti, well being, zdraví |
Klíčová slova anglicky: | achievement, university students, well being, health |
Akademický rok vypsání: | 2022/2023 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Jana Kočí, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 01.12.2022 |
Datum zadání: | 01.12.2022 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 11.04.2024 |
Datum a čas obhajoby: | 23.05.2024 00:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.04.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 23.05.2024 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD105VZ) |
Oponenti: | PhDr. Alena Thorovská |
Zásady pro vypracování |
Teoretická část: Teoretická část bude obsahovat obecné informace týkající se zdraví a well beingu, všech devět determinantů well beingu a podrobnější vliv úspěchu na well being vysokoškolských studentů.
Praktická část: Dotazník určený pro vysokoškolské studenty Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy zaměřený na well being |
Seznam odborné literatury |
Literatura:
BUCHER, Anton A. Psychologie štěstí: Přeložil Ivan Ryšavý. Praha: Portál, 2021. ISBN 978-80-262-1737-4. SELIGMAN, Martin E.P. Vzkvétání. Jan Melvil publishing, 2014. ISBN 978-80-87270-95-0. DWECKOVÁ, Carol. Nastavení mysli: Nová psychologie úspěchu aneb naučte se využít svůj potenciál. Zoner Press, 2017. ISBN 978-80-7555-032-3. |
Předběžná náplň práce |
Teoretická část: Teoretická část obsahuje základní informace týkající se zdraví, definici pojmu well-being, jednotlivé stavební kameny osobní pohody, dále popis modelu PERMA, PERMA+4 a nově vznikající PERMA5, poslední kapitoly jsou věnované vzdělávání vysokoškolských studentů a mému zvolenému pilíři well-beingu, a to úspěchu.
Praktická část: Praktická část obsahuje zvolené cíle a výzkumné otázky, metodiku, popis výzkumného vzorku a analýzu a interpretaci dat dotazníkového šetření, které bylo realizováno na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. |