Kontaktní centra poskytují širokou paletu služeb. Mezi tyto služby patří i poskytnutí prostoru pro odpočinek nebo hygienický servis. To může naplňovat významnou část kapacity centra. Proměny potřeb sítě služeb v lokalitě, klientů i pracovníků se proměňují a to vyžaduje reakci. Cílem práce je představení kontaktního centra v souvislosti se změnou konceptu. Průběžným zhodnocením dat je sledován efekt změny na počet klientů, primárně užívané návykové látky a poměr tzv. servisních služeb ke službám souvisejícím s individuální prací s klienty.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Contact centers provide a wide range of services, including offering space for rest and hygiene services. These services can account for a significant portion of the center’s capacity. The needs of the service network in the locality, clients and staff are changing and this requires conceptual changes. The aim of this study is to present the contact center in the context of a conceptual change. Through continuous data evaluation, the study tracks the effects of the change on the number of clients, the primary substances of abuse, and the ratio of “service” activities to those related to individual client work.