Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Problémy začínajících učitelů zeměpisu při přechodu do praxe
Název práce v češtině:
Problémy začínajících učitelů zeměpisu při přechodu do praxe
Název v anglickém jazyce:
Problems of novice geography teachers in the transition to praxis
Klíčová slova:
Začínající učitelé – kompetence – problémy začínajících učitelů – Kompetenční rámec absolventa a absolventky učitelství – kolegiální sdílení – příprava učitelů
Klíčová slova anglicky:
Novice teachers – competencies – problems of novice teachers – Competency framework for graduate teachers – collegial sharing – teacher preparations
Akademický rok vypsání:
2022/2023
Typ práce:
bakalářská práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel:
doc. RNDr. Martin Hanus, Ph.D.
Řešitel:
skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení:
04.11.2022
Datum zadání:
04.11.2022
Datum potvrzení stud. oddělením:
09.02.2023
Datum odevzdání elektronické podoby: 26.04.2024
Datum proběhlé obhajoby:
31.05.2024
Oponenti:
Mgr. Simona Pekárková, Ph.D.
Ocenění: Práce byla navržena na ocenění
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se věnuje obecným (tj. opakujícím se) i specifickým (ojedinělým) problémům, se kterými se setkávají začínající učitelé zeměpisu (tj. studenti učitelství na PřF UK). Zpracování práce předpokládá obsahovou analýzu anotací kazuistik studentů vypracovaných v rámci kurzu Pedagogické praxe ze zeměpisu a kategorizaci identifikovaných problémů.