Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Problémy začínajících učitelů zeměpisu při přechodu do praxe
Název práce v češtině: Problémy začínajících učitelů zeměpisu při přechodu do praxe
Název v anglickém jazyce: Problems of novice geography teachers in the transition to praxis
Klíčová slova: Začínající učitelé – kompetence – problémy začínajících učitelů – Kompetenční rámec absolventa a absolventky učitelství – kolegiální sdílení – příprava učitelů
Klíčová slova anglicky: Novice teachers – competencies – problems of novice teachers – Competency framework for graduate teachers – collegial sharing – teacher preparations
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Martin Hanus, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 04.11.2022
Datum zadání: 04.11.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 09.02.2023
Datum odevzdání elektronické podoby:26.04.2024
Datum proběhlé obhajoby: 31.05.2024
Oponenti: Mgr. Simona Pekárková, Ph.D.
 
 
 
Ocenění:Práce byla navržena na ocenění
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se věnuje obecným (tj. opakujícím se) i specifickým (ojedinělým) problémům, se kterými se setkávají začínající učitelé zeměpisu (tj. studenti učitelství na PřF UK). Zpracování práce předpokládá obsahovou analýzu anotací kazuistik studentů vypracovaných v rámci kurzu Pedagogické praxe ze zeměpisu a kategorizaci identifikovaných problémů.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK