Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 391)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vnímání femwashingu a femvertisingu a jejich vliv na nákupní chování žen v ČR
Název práce v češtině: Vnímání femwashingu a femvertisingu a jejich vliv na nákupní chování žen v ČR
Název v anglickém jazyce: Perception of femvertising and femwashingt and their influence on Czech women´s shopping behaviour
Klíčová slova: femvertising, femwashing, feministická reklama, neautentický feminismus, generace Z, generace X, Česká republika
Klíčová slova anglicky: femvertising, femwashing, feminist advertising, inauthentic feminism, generation Z, generation X, Czech Republic
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 11.10.2022
Datum zadání: 11.10.2022
Datum a čas obhajoby: 20.06.2023 08:20
Místo konání obhajoby: Hollar, H011, Hollar - místn. č. 011
Datum odevzdání elektronické podoby:03.05.2023
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2023
Oponenti: Mgr. Marcela Konrádová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK