Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Procesy v reklamní agentuře Dentsu Czech Republic
Název práce v češtině: Procesy v reklamní agentuře Dentsu Czech Republic
Název v anglickém jazyce: Processes in the advertising agency Dentsu Czech Republic
Klíčová slova: Podnikový proces, management, řízení, marketingová agentura, Dentsu, marketing
Klíčová slova anglicky: Business process, management, leadership, marketing agency, Dentsu, marketing
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Hana Moravcová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 11.10.2022
Datum zadání: 11.10.2022
Datum a čas obhajoby: 20.06.2023 08:20
Místo konání obhajoby: Hollar, H011, Hollar - místn. č. 011
Datum odevzdání elektronické podoby:02.05.2023
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2023
Oponenti: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Řízení lidských zdrojů: moderní pojetí a postupy: 13. vydání. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5258-7.

BERKA, Karel. Pozorování. In: Sociologická encyklopedie [online]. 1. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2017, s. 1 [cit. 2023-04-23]. ISBN 978-80-7330-308-2. Dostupné z: https://encyklopedie.soc.cas.cz/w/Pozorování

BURIÁNEK, Jiří. Sociologická encyklopedie [online]. 1. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2017 [cit. 2023-04-09]. ISBN 978-80-7330-308-2. Dostupné z: https://encyklopedie.soc.cas.cz/w/Hlavn%C3%AD_strana

Business history. Dentsu [online]. Tokio, 2023 [cit. 2023-04-08]. Dostupné z: https://www.group.dentsu.com/en/about-us/history/

CAMERON, K. S., QUINN, R. E.: Diagnosing and Changing Organizational Culture. Reading: Addison-Wesley, 1999. ISBN 0-201-33871-8.

CLARK, Mitchell. Head of Instagram says Instagram is no longer a photo sharing app: nstagram is focusing on becoming TikTok. The Verge [online]. 2021, 30.6. 2021 [cit. 2023-04-08]. Dostupné z: https://www.theverge.com/2021/6/30/22557942/instagram-no-longer-photo-app-video-entertainment-focus

COMMUNICATION FROM THE COMMISSION TO THE EUROPEAN PARLIAMENT, THE EUROPEAN COUNCIL, THE COUNCIL, THE EUROPEAN ECONOMIC AND SOCIAL COMMITTEE AND THE COMMITTEE OF THE REGIONS: Artificial Intelligence for Europe [online]. Brusel, 2018 [cit. 2023-02-08]. Dostupné z: http://ec.europa.eu/newsroom/dae/document.cfm?doc_id=5 1625

COOKE, Robert. Visionary Leadership and Emotional Management. Bury St. Edmunds: Arena Books, 2016. ISBN 978-1-909421-87-5.

DAŇKOVÁ, Michaela. Koučování: kdy, jak a proč. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4121-5.

DEAL, T. E., KENNEDY, A. A.: Corporate Cultures. Reading: Addison-Wesley
Publishing Company, 1982. ISBN 0-201-10277-3.
BDVOŘÁK, Pavel. Sociologická encyklopedie [online]. 1. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2017 [cit. 2023-04-09]. ISBN 978-80-7330-308-2. Dostupné z: https://encyklopedie.soc.cas.cz/w/Hlavn%C3%AD_strana

FIŠER, Roman. Procesní řízení pro manažery: jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli. Praha: Grada, 2014, 173 stran : ilustrace ; 24 cm. ISBN 978-80-247-5038-5.

GOLEMAN, Daniel. Jak se stát skutečným lídrem. Praha: Metafora, 2015. ISBN 978-80-7359- 453-4.

GRANT, Tina. International directory of company histories. Vol 16. 1. Detroit: St. James Press, 1997. ISBN 9781558622197.

HALADA, Jan. Marketingová komunikace a public relations Výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum, 2016, 1 online zdroj (120 stran). ISBN 978-80-246-3124-0.

HAMMER, Michael a James CHAMPY. Reengineering - radikální proměna firmy: manifest revoluce v podnikání. 3. vyd. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-726-1028-7.

HANDY, Charles. Understanding Organizations [Fourth Edition]. 4. Londýn: Penguin, 1993. ISBN 9780140156034.

HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015, 250 stran : ilustrace, portréty, faksimile ; 25 cm. ISBN 978-80-247-5022-4.

JANÍČEK, Přemysl a Jiří MAREK. Expertní inženýrství v systémovém pojetí. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4127-7.

JANIŠOVÁ, Dana a Mirko KŘIVÁNEK. Velká kniha o řízení firmy: [praktické postupy pro úspěšný rozvoj]. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4337-0.

JUROVÁ, Marie. Výrobní a logistické procesy v podnikání. Praha: Grada Publishing, 2016. Expert (Grada). ISBN ISBN978-80-271-9330-1.

KOCIANOVÁ, Renata. Personální řízení: Východiska a vývoj. 2. Praha: Grada Pu- blishing, 2012. ISBN 978-80-247-7640-8.

KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15 Global edition. Boston: Pearson, 2016, 714, A14, E58, G10, I36 stran : barevné ilustrace ; 28 cm. ISBN 978-1-292-09262-1.

KUPPLER, M., J. KLUECKMANN, Ch. HELLER, R. DAVIS, T. STOESSER, K. SI-MON, S. ROELEVEN, B. WILLIAMS, N. UHL a P. BUCH, 2012. Intelligent Guide to Enterprise BPM: Remove Silos to Unleash Process Power.

LUKÁŠOVÁ, Růžena. Organizační kultura a její změna. Praha: Grada, 2010, 238 stran : černobílé ilustrace ; 25 cm. ISBN 978-80-247-2951-0.

MAHESHWARI, Sapna a Amanda HOLPUCH. Why Countries Are Trying to Ban TikTok. The New York Times [online]. New York, 2023, 12.4. 2023 [cit. 2023-04-17]. Dostupné z: https://www.nytimes.com/article/tiktok-ban.html

MCCOY, D. W., J. SINUR, J. ROSSER, L.B. HILL, M. KERREMANS a M.J. MELENOVSKY. Key Issues for Business Proces Management [online]. Stamford: Gartner, 2007 [cit. 2013-04-15]. Dostupné z:
http://www.gartnerinfo.com/bpmresearch/BPM_KeyIssuesNote.pdf

Miles, Raymond E., et al. “Organizational Strategy, Structure, and Process.” The Academy of Management Review, vol. 3, no. 3, 1978, pp. 546–62. JSTOR, https://doi.org/10.2307/257544. Accessed 7 Apr. 2023.

NENADÁL, Jaroslav a kol. Management kvality pro 21. století. Praha: Ma- nagement Press, 2018. ISBN 978-80-726-1561-2.

O’BRIEN, Clodagh. What are the Top Digital Marketing Trends for 2023?. Digital Marketing Institute [online]. 2022, 5.12. 2022 [cit. 2023-04-08]. Dostupné z: https://digitalmarketinginstitute.com/blog/what-are-the-top-digital-marketing-trends-for-2023

OGILVY, David a Hana ŠKAPOVÁ. Ogilvy o reklamě. 4. vyd. Praha: Management Press, 2007, 223 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 25 cm. ISBN 978-80-7261-154-6.

OGILVY, David. Zpověď muže, který umí reklamu. 1. Hodkovičky: Pragma, 1963. ISBN 80-720-5824-X.
POPESKO, Boris. Moderní metody řízení nákladů: jak dosáhnout efektivního vynakládání nákladů a jejich snížení. Praha: Grada, 2009. Prosperita firmy. ISBN 978-802-4729-749.

ŘEPA, Václav. Podnikové procesy: procesní řízení a modelování. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-2252-8.

ŘEPA, Václav. Procesně řízená organizace. Praha: Grada, 2012, 301 s. : il. ; 24 cm. ISBN 978-80-247-4128-4.

SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing – cesta k trhu. 4. VŠPP, 2018. ISBN 978-80-86847-81-8.

SVOZILOVÁ, Alena. Zlepšování podnikových procesů. Praha: Grada, 2011. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3938-0.

STRACHAN, Kathryn. 5 Key Marketing Trends For 2023 And Beyond. Forbes [online]. 2023, 16.2. 2023 [cit. 2023-04-08]. Dostupné z: https://www.forbes.com/sites/forbesagencycouncil/2023/02/16/5-key-marketing-trends-for-2023-and-beyond/?sh=3472896d2c5a

ŠMÍDA, Filip. Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě. Praha: Grada, 2007. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-1679-4.

ŠTĚPANÍK, Jaroslav. Nejčastější chyby a omyly manažerské praxe. Praha: Grada, 2010. Vedení lidí v praxi. ISBN 978-80-247-2494-2.

TROMPENAARS, F.: Riding the Waves of Culture: Understanding Cultural Diversity in Business. London: The Economist Books, 1993. ISBN 0-85058-428-0.

VÁCHAL, Jan a Marek VOCHOZKA. Podnikové řízení. Praha: Grada, 2013. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4642-5.

VEBER, Jaromír a kol. Management: Základy, prosperita, globalizace. Praha: Ma- nagement Press, 2000. ISBN 80-7261-029-5

VLČEK, Radim. Hodnota pro zákazníka. Praha: Management Press, 2002, 443 s. : tab., grafy. ISBN 80-7261-068-6.

VODÁČEK, Leo a Olga VODÁČKOVÁ. Moderní management v teorii a praxi. Praha: Management Press, 2013. ISBN 80-7261-232-1.

Who we are. Dentsu [online]. Tokio, 2023 [cit. 2023-04-08]. Dostupné z: https://www.group.dentsu.com/en/about-us/

13 Intriguing Ways Agencies Will Be Leveraging AI In 2023 And Beyond. Forbes [online]. 2023 [cit. 2023-04-08]. Dostupné z: https://www.forbes.com/sites/forbesagencycouncil/2023/01/03/13-intriguing-ways-agencies-will-be-leveraging-ai-in-2023-and-beyond/?sh=39804b261485


5S metoda. Lean FAB [online]. 2012 [cit. 2023-04-06]. Dostupné z: https://www.lean-fabrika.cz/terminologie/5s-metoda#.ZC8Cwi9Xp-U

50MINUTES. McKinsey 7S Framework. Carol Stream: Lemaitre Publishing, 2015. EISBN 978-28-062-6592-0.
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce si klade za cíl popsat procesy v marketingové agentuře Dentsu Czech Republic a dále pomocí interního dotazníku zjistit, jak jsou zaměstnanci s nastavením procesů spokojení. Teoretická část popisuje teorii podnikových procesů a procesního řízení, dále popisuje směry moderního managementu, následně se soustředí na marketingové agentury a procesy, které tradičně využívají, a nakonec shrnuje historii a současnost marketingové agentury Dentsu. Praktická část práce analyzuje interní podklady projektové kanceláře Dentsu Czech Republic a popisuje nastavení firemních procesů. Zároveň vyhodnocuje interní dotazník spokojenosti zaměstnanců s procesy. Nakonec provádí strategickou analýzu McKinseyho 7S.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this bachelor thesis is to describe business processes in the advertising agency Dentsu Czech Republiv and to infer employees contentment with the setting of the business processes based on an internal survey. Theoretical part describes business processes and process management, then delineate new ways of management, continues with the description of adverting agencies and the business processes they use and lastly summarize history and present of the advertising agency Dentsu. The practical part of the thesis analyzes internal materiál of the project office in Dentsu Czech Republic and describes business processes in the company. Simultaneously evaluates internal survey of employees contentment with the business processes. Lastly carries out the McKinsey 7S strategic analysis.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK