Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Strategický přístup luxusních módních značek k padělanému zboží
Název práce v češtině: Strategický přístup luxusních módních značek k padělanému zboží
Název v anglickém jazyce: The stratiec approach of luxury fashion brands to counterfeit goods
Klíčová slova: luxus, móda, padělky, strategická komunikace, strategický přístup, luxusní módní značky
Klíčová slova anglicky: luxury, fashion, counterfeiting, strategic communication, strategic approach, luxury fashion brands
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 07.10.2022
Datum zadání: 07.10.2022
Datum a čas obhajoby: 27.06.2023 08:30
Místo konání obhajoby: Hollar, H013, Hollar - místn. č. 013
Datum odevzdání elektronické podoby:03.05.2023
Datum proběhlé obhajoby: 27.06.2023
Oponenti: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK