Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Artificial Intelligence for the Unstable Unicorns Game
Název práce v češtině: Umělá inteligence pro hru Unstable Unicorns
Název v anglickém jazyce: Artificial Intelligence for the Unstable Unicorns Game
Klíčová slova: karetní hra|umělá inteligence|hra pro více hráčů
Klíčová slova anglicky: card game|artificial intelligence|multiplayer game
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. Martin Pilát, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 29.09.2022
Datum zadání: 30.09.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 11.10.2022
Datum a čas obhajoby: 29.06.2023 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:12.05.2023
Datum odevzdání tištěné podoby:12.05.2023
Datum proběhlé obhajoby: 29.06.2023
Oponenti: RNDr. Jiří Fink, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Unstable Unicorns je strategická karetní hra pro 2-8 hráčů, jejímž cílem je získat sadu jednorožců. Hra obsahuje zajímavé prvky, jako například možnost reagovat na protihráče kdykoliv i mimo svůj tah. Cílem práce je implementovat počítačovou verzi této hry a vytvořit pro ní umělou inteligenci.

Student nastuduje pravidla hry a dostupnou literaturu o vytváření umělé inteligence pro podobné typy karetních her. Na základě těchto informací naprogramuje tuto hru s cílem vytvořit prostředí pro umělou inteligenci. Student naimplementuje několik typů umělé inteligence pro Unstable Unicorns a porovná je mezi sebou.
Seznam odborné literatury
[1] Chaslot, Guillaume. "Monte-carlo tree search." Maastricht: Universiteit Maastricht (2010).
[2] Millington, Ian, and John Funge. "Artificial intelligence for games." CRC Press, 2016.
[3] Stuart Russell, Peter Norvig. "Artificial Intelligence: A Modern Approach". Person Education. 2021. ISBN: 978-1-292-40113-3
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK