Artificial Intelligence for the Unstable Unicorns Game
Název práce v češtině: | Umělá inteligence pro hru Unstable Unicorns |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Artificial Intelligence for the Unstable Unicorns Game |
Klíčová slova: | karetní hra|umělá inteligence|hra pro více hráčů |
Klíčová slova anglicky: | card game|artificial intelligence|multiplayer game |
Akademický rok vypsání: | 2022/2023 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | doc. Mgr. Martin Pilát, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 29.09.2022 |
Datum zadání: | 30.09.2022 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 11.10.2022 |
Datum a čas obhajoby: | 29.06.2023 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 12.05.2023 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 12.05.2023 |
Datum proběhlé obhajoby: | 29.06.2023 |
Oponenti: | RNDr. Jiří Fink, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Unstable Unicorns je strategická karetní hra pro 2-8 hráčů, jejímž cílem je získat sadu jednorožců. Hra obsahuje zajímavé prvky, jako například možnost reagovat na protihráče kdykoliv i mimo svůj tah. Cílem práce je implementovat počítačovou verzi této hry a vytvořit pro ní umělou inteligenci.
Student nastuduje pravidla hry a dostupnou literaturu o vytváření umělé inteligence pro podobné typy karetních her. Na základě těchto informací naprogramuje tuto hru s cílem vytvořit prostředí pro umělou inteligenci. Student naimplementuje několik typů umělé inteligence pro Unstable Unicorns a porovná je mezi sebou. |
Seznam odborné literatury |
[1] Chaslot, Guillaume. "Monte-carlo tree search." Maastricht: Universiteit Maastricht (2010).
[2] Millington, Ian, and John Funge. "Artificial intelligence for games." CRC Press, 2016. [3] Stuart Russell, Peter Norvig. "Artificial Intelligence: A Modern Approach". Person Education. 2021. ISBN: 978-1-292-40113-3 |