Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití strojového učení pro tvorbu umělé inteligence v turn-based hře
Název práce v češtině: Využití strojového učení pro tvorbu umělé inteligence v turn-based hře
Název v anglickém jazyce: Machine-learning methods in artificial-intelligence design for a turn-based game
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: RNDr. Martin Pergel, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 22.09.2022
Datum zadání: 22.09.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 11.10.2022
Zásady pro vypracování
Uchazeč využije metody strojového učení pro návrh a implementaci automatu hrajícího turn-based hru. Po dohodě s vedoucím vytipuje vhodné prostředky pro implementaci, zaměří se zejména na využití genetických algoritmů pro tento účel. Součástí řešení bude demonstrace výsledku na hře, kterou uchazeč spolu s dalšími kolegy vyvíjí pro účely ročníkového projektu.
Seznam odborné literatury
D. M. Bourg, G. Seeman: AI for Game Developers, ISBN 0-596-00555-5, O’Reilly, 2004.

I. Millington: AI for Games, ISBN 978-1138483972, CRC Press, 2019.

F. Buontempo: Genetic Algorithms and Machine Learning for Programmers: Create AI Models and Evolve Solutions, ISBN 978-1680506204, Pragmatic Programmers, 2019.

L. Moroney: AI and Machine Learning for Coders: A Programmer's Guide to Artificial Intelligence, ISBN 978-1492078197, O’Reilly, 2020.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK