Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Pohybový obsah sestav kombinovaného programu v moderní gymnastice
Název práce v češtině: Pohybový obsah sestav kombinovaného programu v moderní gymnastice
Název v anglickém jazyce: Movement content of the performance of combined programme in rhythmic gymnastics
Klíčová slova: Moderní gymnastika, kombinovaný program, prvky obtížnosti, technika cvičení bez náčiní a s náčiním
Klíčová slova anglicky: Rhythmic gymnastics, obligatory movements, techniques of exercises with and without apparatus
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra gymnastiky a úpolových sportů (51-300600)
Vedoucí / školitel: PhDr. Mgr. Iveta Holá, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 19.09.2022
Datum zadání: 19.09.2022
Datum a čas obhajoby: 12.06.2024 10:00
Datum odevzdání elektronické podoby:30.05.2024
Datum odevzdání tištěné podoby:31.05.2024
Datum proběhlé obhajoby: 12.06.2024
Oponenti: doc. PhDr. Viléma Novotná
 
 
 
Předběžná náplň práce
V bakalářské práci jsem se zaměřila na výběr prvků obtížnosti volných sestav ve vybraných kategoriích kombinovaného programu. K rozboru jsem si vybrala top 10 celkově umístěných gymnastek z I., III. a V. kategorie. Jedná se videozáznam z MČR 2022. Hlavním cílem bylo porovnat výběr prvků a jejich kvalita provedení v jednotlivých kategoriích a jejich umístěním. Zjišťovalo se též procentuální zastoupení prvků v jednotlivých skupinách.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
In my bachelor´s thesis, I focused on the selection of difficulty elements in the“optional“ routines of selected categories in the combined program. For the analysis, I chose the top 10 overall places gymnast from categories I., III. and V. The analysis is based on the video recordings from the 2022 Czech Republic Championship. The main aim was to compare the selection of elements ad their quality of execution across the different catgories and their ranking. At the same time the percentage representation of elements in the individual categories was examinated.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK