Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě
Název práce v češtině: Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě
Název v anglickém jazyce: Marketing communication of a selected sports club
Klíčová slova: sportovní marketing, online marketing, interakce s fanoušky, cílová skupina, měření a analýza, komunikační plán
Klíčová slova anglicky: sports marketing, online marketing, fan engagement, target audience, performance analysis, communication plan
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra managementu sportu (51-300100)
Vedoucí / školitel: Mgr. et Mgr. Ing. Daniel Opelík
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 03.08.2022
Datum zadání: 03.08.2022
Datum a čas obhajoby: 10.06.2025 13:00
Místo konání obhajoby: U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:23.04.2025
Datum odevzdání tištěné podoby:23.04.2025
Datum proběhlé obhajoby: 10.06.2025
Oponenti: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem této diplomové práce je na základě provedené analýzy navrhnout konkrétní opatření a doporučení ke zlepšení marketingové komunikace vybraného sportovního klubu na sociálních sítích.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main objective of this thesis is to propose specific measures and recommendations for improving the marketing communication of a selected sports club on social media, based on an in-depth analysis.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK