Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Strategická práce se značkou v českých fotbalových klubech
Název práce v češtině: Strategická práce se značkou v českých fotbalových klubech
Název v anglickém jazyce: Strategic work with brand in Czech football clubs
Klíčová slova: sportovní marketing, brand, fotbal, FORTUNA:LIGA, FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA, Ligová fotbalová asociace
Klíčová slova anglicky: sports marketing, brand, football, FORTUNA:LIGA, FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA, League football association
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra managementu sportu (51-300100)
Vedoucí / školitel: Ing. Mgr. Daniel Opelík
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 19.07.2022
Datum zadání: 19.07.2022
Datum a čas obhajoby: 20.06.2024 09:00
Místo konání obhajoby: U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:31.05.2024
Datum odevzdání tištěné podoby:31.05.2024
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2024
Oponenti: Mgr. William Morea Crossan, Ph.D.
 
 
 
Konzultanti: Ing. Mgr. Michaela Kaprálková, M.A.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK