Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Cinema as a Tool of Nation Branding Strategy: A Case Study of Georgia
Název práce v češtině: Kino jako nástroj strategie budování národní značky: Případová studie Gruzie
Název v anglickém jazyce: Cinema as a Tool of Nation Branding Strategy: A Case Study of Georgia
Klíčová slova: Nation branding, národní značka, národní kinematografie, Gruzie, národní značka Gruzie, gruzínská národní kinematografie
Klíčová slova anglicky: Nation branding, country branding, national cinema, Georgia, Georgia’s national brand, Georgian national cinema
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra ruských a východoevropských studií (23-KRVS)
Vedoucí / školitel: doc. Adrian Brisku, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 15.06.2022
Datum zadání: 15.06.2022
Datum a čas obhajoby: 15.06.2023 12:30
Místo konání obhajoby: Jinonice - Nový Kampus, C321, 321, seminární místnost IMS
Datum odevzdání elektronické podoby:04.05.2023
Datum proběhlé obhajoby: 15.06.2023
Oponenti: doc. Maria Alina Asavei, D.Phil.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK