Využití protokolu LIRSPE jako nástroje sebehodnocení učitelů z hlediska začleňování žáků se SVP do hodin inkluzivní TV
Název práce v češtině: | Využití protokolu LIRSPE jako nástroje sebehodnocení učitelů z hlediska začleňování žáků se SVP do hodin inkluzivní TV |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Utilization of the LIRSPE protocol as a self-assessment tool for teachers regarding the integration of SEN students into inclusive PE classes |
Klíčová slova: | učitel v inkluzivním procesu, žák se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP), společné vzdělávání v TV, aplikované pohybové aktivity, dotazování, SWOT analýza |
Klíčová slova anglicky: | teacher in the process of inclusion, pupil with special educational needs (SEN), join education in PE, adapted physical activities, surveying, SWOT analysis |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra společenskovědního základu v kinantropologii (51-300000) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 10.06.2022 |
Datum zadání: | 10.06.2022 |
Datum a čas obhajoby: | 17.06.2024 13:45 |
Místo konání obhajoby: | U17, H218, Seminární místnost - Katedra společenskovědního základu v kinantropologii a sportovních her |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 24.05.2024 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 27.05.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 17.06.2024 |
Oponenti: | Mgr. Pavlína Nováková, Ph.D. |