Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití protokolu LIRSPE jako nástroje sebehodnocení učitelů z hlediska začleňování žáků se SVP do hodin inkluzivní TV
Název práce v češtině: Využití protokolu LIRSPE jako nástroje sebehodnocení učitelů z hlediska začleňování žáků se SVP do hodin inkluzivní TV
Název v anglickém jazyce: Utilization of the LIRSPE protocol as a self-assessment tool for teachers regarding the integration of SEN students into inclusive PE classes
Klíčová slova: učitel v inkluzivním procesu, žák se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP), společné vzdělávání v TV, aplikované pohybové aktivity, dotazování, SWOT analýza
Klíčová slova anglicky: teacher in the process of inclusion, pupil with special educational needs (SEN), join education in PE, adapted physical activities, surveying, SWOT analysis
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra společenskovědního základu v kinantropologii (51-300000)
Vedoucí / školitel: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.06.2022
Datum zadání: 10.06.2022
Datum a čas obhajoby: 17.06.2024 13:45
Místo konání obhajoby: U17, H218, Seminární místnost - Katedra společenskovědního základu v kinantropologii a sportovních her
Datum odevzdání elektronické podoby:24.05.2024
Datum odevzdání tištěné podoby:27.05.2024
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2024
Oponenti: Mgr. Pavlína Nováková, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK