V sobotu dne 19. 10. 2024 dojde k odstávce některých součástí informačního systému. Nedostupná bude zejména práce se soubory v modulech závěrečných prací. Svoje požadavky, prosím, odložte na pozdější dobu. |
Aktivace sponzoringu v softballovém klubu v Praze
Název práce v češtině: | Aktivace sponzoringu v softballovém klubu v Praze |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Activation of sponsoring in softball club in Prague |
Klíčová slova: | aktivace, sponzoring, softball, financování sportu, marketing |
Klíčová slova anglicky: | activation, sponsoring, softball, financing of sport, marketing |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra managementu sportu (51-300100) |
Vedoucí / školitel: | doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 31.05.2022 |
Datum zadání: | 31.05.2022 |
Datum a čas obhajoby: | 24.01.2024 09:00 |
Místo konání obhajoby: | U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.12.2023 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 14.12.2023 |
Datum proběhlé obhajoby: | 24.01.2024 |
Oponenti: | PhDr. Josef Voráček, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Hlavním cílem této diplomové práce bude aktivovat sponzoring ve vybraném softballovém klubu pomocí vytvoření nabídek sponzoringu na míru 4 předem vybraným společnostem. Tyto nabídky budou vytvořeny na základě analýzy současného stavu a možností sponzoringu v tomto klubu. Práce bude kombinovat metody kvalitativního i kvantitativního charakteru. Nejprve se bude výzkum soustředit na analýzu stávajícího stavu sponzoringu v klubu pomocí hloubkového rozhovoru s generálním manažerem klubu a dotazníku spokojenosti pro stávající sponzory. Poté pomocí rozhovorů a brainstormingů s marketingovou manažerkou a event manažerkou klubu během softballového turnaje v areálu klubu bude sestaven seznam možných benefitů pro sponzory. Na základě poznatků z tohoto turnaje budou vytvořeny návrhy pro 4 vybrané společnosti.
|
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The main goal of this master’s thesis is to activate sponsoring in a chosen softball club through creation of individualized sponsoring proposals for 4 chosen companies. These proposals will be based on analysis of current state and options of the club. This research will combine qualitative and quantitative methods. First it will focus on analysis of current state of sponsoring in the club using qualitative interview with general manager of the club and customer satisfaction survey for current sponsors. Next step of the research will be interviews and brainstorming with marketing and event managers during a softball tournament. After this tournament a list of benefits for sponsors will be created and based on the data 4 proposals for potential sponsors will be made.
|