Jaké vyučovací strategie volí učitelé při práci s nadanými a mimořádně nadanými žáky na ZŠ
Název práce v češtině: | Jaké vyučovací strategie volí učitelé při práci s nadanými a mimořádně nadanými žáky na ZŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | What teaching strategies teachers choose when working with gifted and exceptionally gifted students in elementary school |
Klíčová slova: | nadaný žák, vzdělávání, základní škola, případová studie |
Klíčová slova anglicky: | gifted pupil, education, primary school, case study |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra speciální pedagogiky (41-KSP) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 02.05.2022 |
Datum zadání: | 02.05.2022 |
Datum a čas obhajoby: | 12.09.2023 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 09.07.2023 |
Datum proběhlé obhajoby: | 12.09.2023 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD104SP1) |
Oponenti: | PaedDr. Eva Marádová, CSc. |