Ve výuce hry na klavír mají nové metody a strategie zlepšit výkon a urychlit proces učení. K vývoji těchto přístupů a metodologií vedlo pozorování, že při učení na nástroj existují určité problémy, dané polyfonní strukturou klavírního nástroje, současnou vokalizací obou rukou a čtením dvou různých tónin. Cílem práce je prozkoumat vliv grafické a narativní metody na studenty při výuce klavírních děl. V této studii se místo toho, abychom hudbu vnímali sluchově, zkoumali otázky, jak ji můžeme přenést na studenty, abychom poskytli vícenásobné vnímání pomocí vizuální studie a studie založené na příběhu. Kromě toho je tato studie důležitá pro budoucí experimentální výzkumy.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
In piano instruction, new methods and strategies are intended to improve performance and accelerate up the learning process. The observation that there are some challenges in learning an instrument, given the polyphonic structure of the piano instrument, the simultaneous vocalization of both hands, and the reading of two different keys, is what led to the development of these approaches and methodologies. The aim of the thesis investigates the effect of graphic and narrative methods on students while learning piano works. In this study, rather than perceiving music auditorily, the questions of how we can transfer it to students in order to provide multiple perception with a visual and story-based study are investigated. In addition, this study is important for future experimental research.