Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Trendy a vnímání efektivity nástrojů media ralations v oboru PR
Název práce v češtině: Trendy a vnímání efektivity nástrojů media ralations v oboru PR
Název v anglickém jazyce: Trends and Perceptions of the Effectiveness of Media Relations Tools in the Field of PR
Klíčová slova: public relations, media relations, vztahy s médii, nástroje media relations, efektivita media relations, trendy v media relations, public relations v České republice
Klíčová slova anglicky: public relations, media relations, media relations tools, effectiveness of media relations, media relations trends, public relations in the Czech Republic
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Nina Ortová, M.A., Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 28.03.2022
Datum zadání: 28.03.2022
Datum a čas obhajoby: 12.09.2023 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar, H110, Hollar - místn. č. 110
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2023
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2023
Oponenti: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK