Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Archetyp značky vybraného hokejového týmu v kontextu krizové komunikace
Název práce v češtině: Archetyp značky vybraného hokejového týmu v kontextu krizové komunikace
Název v anglickém jazyce: Brand archetype of a specific hockey team in the context of crisis communication
Klíčová slova: Archetyp, krizová komunikace, rebranding
Klíčová slova anglicky: Archetype, crisis communication, rebranding
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra managementu sportu (51-300100)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 28.03.2022
Datum zadání: 09.06.2022
Datum a čas obhajoby: 22.01.2025 07:50
Místo konání obhajoby: U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:19.12.2024
Datum odevzdání tištěné podoby:19.12.2024
Datum proběhlé obhajoby: 22.01.2025
Oponenti: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK