Diplomacy-Based Strategy Game
Název práce v češtině: | Diplomatická strategická hra |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Diplomacy-Based Strategy Game |
Klíčová slova: | strategická hra|diplomacie|multilaterální politika|multiplayer|diplomatické vítězství |
Klíčová slova anglicky: | strategy game|diplomacy|multilateral politics|multiplayer|diplomatic victory |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Martin Pilát, Ph.D. |
Řešitel: | Bc. Miroslav Valach - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 14.03.2022 |
Datum zadání: | 16.03.2022 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 29.03.2022 |
Datum a čas obhajoby: | 05.02.2024 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 09.01.2024 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 09.01.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 05.02.2024 |
Oponenti: | Mgr. Peter Guba |
Zásady pro vypracování |
Počítačové hry vytváří zajímavá prostředí pro umělou inteligenci. Většina takových prostředí se ale zaměřuje hlavně na boj. Cílem této práce je vytvořit hru, která by byla založena především na diplomacii a mohla by být použita jako prostředí pro umělou inteligenci.
Student prozkoumá existující hry a prostředí pro umělou inteligenci a na tomto základě navrhne vlastní, diplomaticky zaměřenou, hru, která může sloužit jako prostředí pro vývoj umělé inteligence. |
Seznam odborné literatury |
[1] Satheesh PV: "Unreal Engine 4 Game Development Essentials". Packt Publishing. 2016. ISBN: 978-1784391966
[2] Ian Millington, John Funge. "Artificial Intelligence for Games". Taylor & Francis. 2018. ISBN: 9781315375229 [3] Stuart Russell, Peter Norvig. "Artificial Intelligence: A Modern Approach". Person Education. 2021. ISBN: 978-1-292-40113-3 |