Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Diplomacy-Based Strategy Game
Název práce v češtině: Diplomatická strategická hra
Název v anglickém jazyce: Diplomacy-Based Strategy Game
Klíčová slova: strategická hra|diplomacie|multilaterální politika|multiplayer|diplomatické vítězství
Klíčová slova anglicky: strategy game|diplomacy|multilateral politics|multiplayer|diplomatic victory
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: Mgr. Martin Pilát, Ph.D.
Řešitel: Bc. Miroslav Valach - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 14.03.2022
Datum zadání: 16.03.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 29.03.2022
Datum a čas obhajoby: 05.02.2024 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:09.01.2024
Datum odevzdání tištěné podoby:09.01.2024
Datum proběhlé obhajoby: 05.02.2024
Oponenti: Mgr. Peter Guba
 
 
 
Zásady pro vypracování
Počítačové hry vytváří zajímavá prostředí pro umělou inteligenci. Většina takových prostředí se ale zaměřuje hlavně na boj. Cílem této práce je vytvořit hru, která by byla založena především na diplomacii a mohla by být použita jako prostředí pro umělou inteligenci.

Student prozkoumá existující hry a prostředí pro umělou inteligenci a na tomto základě navrhne vlastní, diplomaticky zaměřenou, hru, která může sloužit jako prostředí pro vývoj umělé inteligence.
Seznam odborné literatury
[1] Satheesh PV: "Unreal Engine 4 Game Development Essentials". Packt Publishing. 2016. ISBN: 978-1784391966
[2] Ian Millington, John Funge. "Artificial Intelligence for Games". Taylor & Francis. 2018. ISBN: 9781315375229
[3] Stuart Russell, Peter Norvig. "Artificial Intelligence: A Modern Approach". Person Education. 2021. ISBN: 978-1-292-40113-3
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK