Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 391)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Autorskoprávní aspekty reklamy na sociálních sítích
Název práce v češtině: Autorskoprávní aspekty reklamy na sociálních sítích
Název v anglickém jazyce: Copyright law aspects of advertising on social media
Klíčová slova: autorské právo, reklama, sociální sítě
Klíčová slova anglicky: copyright, advertising, social networks
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžního (22-UPA)
Vedoucí / školitel: JUDr. Irena Holcová
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 16.02.2022
Datum zadání: 16.02.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 26.09.2023
Datum a čas obhajoby: 25.09.2023 11:20
Místo konání obhajoby: Právnická fakulta UK, nám. Curieových 7, Praha 1, 231, multimediální učebna 231
Datum odevzdání elektronické podoby:01.09.2023
Datum proběhlé obhajoby: 25.09.2023
Oponenti: JUDr. Petra Žikovská, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK