Přínosy a rizika sociálních sítí pro žáky 2. stupně vybrané základní školy
| Název práce v češtině: | Přínosy a rizika sociálních sítí pro žáky 2. stupně vybrané základní školy |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | Benefits and risks of social networks for selected primary school pupils |
| Klíčová slova: | dotazník, sociální sítě, základní škola, žáci |
| Klíčová slova anglicky: | questionnaire, social networks, primary school, pupils |
| Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
| Typ práce: | bakalářská práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
| Vedoucí / školitel: | Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. |
| Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem |
| Datum přihlášení: | 21.01.2022 |
| Datum zadání: | 16.04.2022 |
| Datum a čas obhajoby: | 07.09.2022 14:00 |
| Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.07.2022 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 07.09.2022 |
| Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
| Oponenti: | PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. |
| Zásady pro vypracování |
|
1. Zdůvodnění výběru tématu Toto téma jsem si vybral protože učím děti na základní škole a dlouhodobě pedagogicky působím u dětí ve školním věku. Dnešní děti tráví velké množství času na internetu a sociálních sítích, proto jsem se rozhodl tomuto tématu věnovat. 2. Formulace problému, který bude v práci řešen: Práce se bude zabývat otázkou sociálních sítí, které bereme jako součást každodenního života. Bude sledovat množství času stráveného žáky 2. stupně vybrané základní školy na jednotlivých sociálních sítích, názory žáků na sociální sítě a míru informovanosti rodičů o aktivitách svých dětí na sociálních sítích. 3. Cíl práce: Cílem práce je sledování množství času stráveného žáky na vybraných sociálních sítích, jejich názory na tyto sítě a míru informovanosti rodičů ohledně trávení času jejich dětí na sociálních sítích. 4. Charakteristika metod: Pro sběr dat bude použita dotazníková metoda. 5. Struktura práce: Teoretická část práce se bude zabývat popisem a historií sociálních sítí, faktory významnými pro vznik závislosti na sociálních sítích a předcházení vzniku těchto závislostí. Praktická část práce se bude zabývat sledováním času stráveného žáky na sociálních sítích, názory žáků na vybrané sociální sítě a výhody a nevýhody sociálních sítí z pohledu žáků. |
- zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem