Traffic – hra se simulací silniční sítě
Název práce v češtině: | Traffic – hra se simulací silniční sítě |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Traffic – Road Network Simulation Game |
Klíčová slova: | Unity|.NET|silniční síť|Bézierova křivka |
Klíčová slova anglicky: | Unity|.NET|road network|Bézier curve |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 14.01.2022 |
Datum zadání: | 14.01.2022 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 21.01.2022 |
Datum a čas obhajoby: | 17.06.2022 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.05.2022 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 16.05.2022 |
Datum proběhlé obhajoby: | 17.06.2022 |
Oponenti: | RNDr. Jiří Švancara, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Práce má za cíl implementovat hru pro mobilní zařízení se systémem Android, ve které bude hráč ovládat auto a projíždět připravenou silniční sítí sestávající ze silnic a křižovatek. Cílem hry bude fungovat jako taxikář/ka, tj. vyzvedávat počítačem řízené postavy a převážet je na určená místa. Grafika a fyzikální simulace bude realizována ve 3D prostoru, ale silniční síť bude zasazena pouze v rovině. Grafická stránka hry může být stylizována velmi zjednodušeně ve formě geometrických tvarů, a fyzikální simulace může mít vhodně arkádovou podobu.
Kromě základních konceptů může práce implementovat další rozšíření jako např.: počítačem řízené postavy se budou samovolně pohybovat po chodnících a přechodech pro chodce; nebo přidání počítačem řízených vozidel pohybujících se spolu s vozidlem hráče po silniční síti. Součástí práce by měl být i editor herního světa (který ale nebude přístupný hráči ze hry). Editor by měl umožňovat přidávat silnice, určovat jejich tvar a spojovat je do křižovatek. Křižovatky budou bez určení přednosti a bez vodorovného dopravního značení. Dále bude v editoru možné přidat libovolný 3D model (např. budova nebo strom), který může ve hře sloužit jako překážka. |
Seznam odborné literatury |
* Unity Game Engine, https://unity3d.com/learn
* Jeffrey Richter: CLR via C# (3rd Edition), Microsoft Press, February 2010 * Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010 * MSDN Library, https://msdn.microsoft.com/library |