Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Traffic – hra se simulací silniční sítě
Název práce v češtině: Traffic – hra se simulací silniční sítě
Název v anglickém jazyce: Traffic – Road Network Simulation Game
Klíčová slova: Unity|.NET|silniční síť|Bézierova křivka
Klíčová slova anglicky: Unity|.NET|road network|Bézier curve
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 14.01.2022
Datum zadání: 14.01.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 21.01.2022
Datum a čas obhajoby: 17.06.2022 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:11.05.2022
Datum odevzdání tištěné podoby:16.05.2022
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2022
Oponenti: RNDr. Jiří Švancara, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Práce má za cíl implementovat hru pro mobilní zařízení se systémem Android, ve které bude hráč ovládat auto a projíždět připravenou silniční sítí sestávající ze silnic a křižovatek. Cílem hry bude fungovat jako taxikář/ka, tj. vyzvedávat počítačem řízené postavy a převážet je na určená místa. Grafika a fyzikální simulace bude realizována ve 3D prostoru, ale silniční síť bude zasazena pouze v rovině. Grafická stránka hry může být stylizována velmi zjednodušeně ve formě geometrických tvarů, a fyzikální simulace může mít vhodně arkádovou podobu.
Kromě základních konceptů může práce implementovat další rozšíření jako např.: počítačem řízené postavy se budou samovolně pohybovat po chodnících a přechodech pro chodce; nebo přidání počítačem řízených vozidel pohybujících se spolu s vozidlem hráče po silniční síti.
Součástí práce by měl být i editor herního světa (který ale nebude přístupný hráči ze hry). Editor by měl umožňovat přidávat silnice, určovat jejich tvar a spojovat je do křižovatek. Křižovatky budou bez určení přednosti a bez vodorovného dopravního značení. Dále bude v editoru možné přidat libovolný 3D model (např. budova nebo strom), který může ve hře sloužit jako překážka.
Seznam odborné literatury
* Unity Game Engine, https://unity3d.com/learn
* Jeffrey Richter: CLR via C# (3rd Edition), Microsoft Press, February 2010
* Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010
* MSDN Library, https://msdn.microsoft.com/library
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK