Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vliv věkově heterogenní skupiny na sociální klima ve škole
Název práce v češtině: Vliv věkově heterogenní skupiny na sociální klima ve škole
Název v anglickém jazyce: The influence of age - heterogeneous group of children to the social climate at school
Klíčová slova: svobodná škola – konsenzus – sociální klima ve škole – věkově heterogenní dětská skupina
Klíčová slova anglicky: free school - consensus - social climate at school - age-heterogeneous group of children
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: závěrečná práce CŽV
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: RNDr. Irena Chlebounová
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 16.12.2021
Datum zadání: 16.12.2021
Datum potvrzení stud. oddělením: 16.12.2021
Datum odevzdání elektronické podoby:05.01.2023
Datum proběhlé obhajoby: 31.01.2023
Oponenti: doc. RNDr. Věra Čížková, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem práce je posoudit výhody a nedostatky v systému svobodné školy, která dává dětem i rodičům možnost spoluvytvářet pravidla a systém samotné výuky formou konsenzu. Metodou zakotvené teorie tak zjistit, jak je tento systém vnímán samotnými vyučujícími, rodiči i dětmi, kde shledávají zásadní nedostatky a pokusit se najít řešení tohoto problému.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this thesis is to assess advantages and disadvantages of the free school system, which gives children and parents the opportunity to create the rules and the system of all lessons itself by consensus. Using the method of the Grounded theory, find out how this system is accepted by teachers, parents and children themselves, where they find some failures and try to find a solution to this problem.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK