Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Imunitní systém hrou
Název práce v češtině: Imunitní systém hrou
Název v anglickém jazyce: Immune System hrough Game
Klíčová slova: didaktické hry, střední škola, biologie, imunitní systém, leukocyt
Klíčová slova anglicky: didactic games, high school, biology, the immune system, leukocyte
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: Mgr. Radka Dvořáková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 15.11.2021
Datum zadání: 15.11.2021
Datum potvrzení stud. oddělením: 15.11.2021
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit hru, která má za cíl aktivovat a motivovat žáky a zároveň by měla sloužit pro lepší pochopení daného tématu. Hra má sloužit jako doplněk k výuce. Teoretická část je věnována didaktické hře a její efektivnosti. Věnuje se výuce imunitního systému na středních školách. Zpracovává množství informací z imunologie, které je podle rámcového vzdělávacího programu a vybraných učebnic předáváno žákům středních škol. Jedna z kapitol je věnovaná již existujícím didaktickým hrám s tématem imunitního systému. Praktická část práce se věnuje vytvoření didaktické hry zaměřené na téma imunitního systému a dotazníku, který umožní evaluaci hry z hlediska výukových cílů. Didaktickou hru použiji v praxi při výuce a po odehrání účastníci hry vyplní dotazník, který se zaměří na získané vědomosti.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main goal of the diploma thesis is to create a game that aims to activate and motivate students and should also serve for better understanding of the topic. The game should serveas u supplement to teching. The theoretical part is devoted to the didactic game and its effectivness. Futher this part deals with the teachong of the immune systém in secondary schools. It processes a lot of information from imunology, which is passed on to high schools students according to framework educational program and selected textbooks. One of the chapters is devoted to existing didactics games on the topic of the immune system. The practical part of the work is devoted to the creation of a didactic game focused on the topic of the immune system and questionnaire that will allowe the evaluation of the game in terms of learning aims. I will use the didactic game in practise and the participants will fill in a questionnaire after game, which will focus on the acquired knowledge.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK