Identifikační aktivity v mateřské škole
Název práce v češtině: | Identifikační aktivity v mateřské škole |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Identification activities at kindergarten |
Klíčová slova: | identifikační proces; strom třídění; hádanky; definince; vysvětelní; předškolní dítě |
Klíčová slova anglicky: | Identification process; the tree of sorting; puzzles; definition; explanation; pre-school child |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra matematiky a didaktiky matematiky (41-KMDM) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Michaela Kaslová |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 05.11.2021 |
Datum zadání: | 05.11.2021 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 09.04.2024 |
Datum a čas obhajoby: | 26.05.2025 00:00 |
Místo konání obhajoby: | Celetná 13, Praha 1, C112, 40 míst u lavice + 2 místa židličky se "stolečkem" |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.04.2025 |
Datum proběhlé obhajoby: | 26.05.2025 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD105PP) |
Oponenti: | Mgr. Radka Havlíčková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
1) řešerní činnost a studium odborné literatury
2) příprava výzkumného šetření 3) výběr vzorku pro praktickou část; povolení rodičů a školy 4) příprava scénářů 5) praktická část 6) analýza získaných dat 7) shrnutí a porovnání s teoretickou částí |
Seznam odborné literatury |
1) Kaslová, M. (2015) Předmatematické činnosti
2) Vágnerová, M. (2012) Vývojová psychologie 3) Bleir, B. L., Ericsson J.E.(2013)The Everything Kids' Games & Puzzles Book. 4) Siegler, R. (2021) Cognitive delelopment in Chilhood 5) Fischer, V. (1991) Hádej, hádej, co to je? 6) Žáček, J. (2018) Hádanky a luštěniny 7) Who is who? (game) Internetové zdroje: https://www.google.com/search?q=definice+vysv%C4%9Btlen%C3%AD&client=firefox-b-d&ei=dSSFYbbzC4OWsAe_hrvADQ&start=10&sa=N&ved=2ahUKEwj2gbW8nYH0AhUDC-wKHT_DDtgQ8NMDegQIARBO&biw=1920&bih=927&dpr=1 https://www.duden.de/rechtschreibung/Raetsel https://czechtheworld.com/nejlepsi-hadanky-pro-deti/ https://www.babyoffice.cz/potrenujte-si-sve-mozkove-zavity-zabavne-hadanky-pro-deti-i-dospele/ https://search.seznam.cz/search?q=d%C4%9Btsk%C3%A9%20h%C3%A1danky%20pro%20nejmen%C5%A1%C3%AD%20a%20odpov%C4%9Bdi&sourceid=web&thru=related&sId=6F6eMYFrn6-mMJIZWbC5 https://www.hadankar.cz/hadanky-pro-deti/ další si autorka aktivně dohledá |
Předběžná náplň práce |
1) teoretická část (kognitivní a vývojová psychologie, vymezení klíčových pojmů, analýza dostupných didaktických materiálů)
2) metodologická část (vymezení cílů, formulace výzkumných otázek; stanovení úkolů a podmínek pro realizaci praktické části,stanovení paramaterů pro jejich sledování a podobně) 3) praktická část (reálné podmínky; scénář, realizace; evidence dat, analýza, návrhy úprav) 4) závěr |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
1) Theoretical part
2) Methodological part 3) Practical part 4) Conclusions |