Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 372)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Konceptualizace spirituality v odborných publikacích české sociální práce
Název práce v češtině: Konceptualizace spirituality v odborných publikacích české sociální práce
Název v anglickém jazyce: The Conceptualization of Spirituality in Czech Academic Publications about Social Work
Klíčová slova: spiritualita, sociální práce
Klíčová slova anglicky: spirituality, social work
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: HTF - Katedra historické teologie a církevních dějin (28-04)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jan Kaňák, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 21.09.2021
Datum zadání: 21.09.2021
Datum potvrzení stud. oddělením: 21.09.2021
Datum a čas obhajoby: 20.06.2022 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:06.05.2022
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2022
Oponenti: Mgr. Sylvie Stretti, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Studentka vypracuje přehledovou stať (dostačující přehled, tedy bez ambice na naplnění kritérií systematického přehledu), jejíž cíl bude (byť nadále specifikován) obecně chápán jako: Popsat konceptualizace spirituality v česky psaných recenzovaných odborných zdrojích sociální práce. Autorka stanoví kritéria pro zařazování textů do přehledové studie (včetně jazykových a časových), zvolí faktor, dle kterého bude přehledovou stať strukturovat a následně realizuje adekvátní analytické kroky k naplnění cíle práce. Takto formulovaný cíl práce také předpokládá, že po Úvodu textu autorka vymezí důležitost, či významnost zvoleného tématu pro obor sociální práce a následně se bude věnovat metodologickému rámci přehledové studie – nepředpokládá se tedy, že by měla práce „obvyklou“ strukturu Úvod – konceptualizace – metodologie – analýza – závěr.
Seznam odborné literatury
Recenzované články publikované v časopisech
- Sociální práce/Sociálna práca
- Fórum sociální práce
- Carita et verita
Mareš, J. 2013. Přehledové studie: jejich typologie, funkce a způsob vytváření. Pedagogická orientace, 23(4): 427-454.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK