Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Postoj generace Z k influencer marketingu na Instagram
Název práce v češtině: Postoj generace Z k influencer marketingu na Instagram
Název v anglickém jazyce: Attitude of generation Z towards influencer marketing on Instagram
Klíčová slova: Influencer, influencer marketing, Instagram, sociální sítě, generace Z
Klíčová slova anglicky: Influencer, influencer marketing, Instagram, social networks, Generation Z
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.09.2021
Datum zadání: 18.09.2021
Datum a čas obhajoby: 16.06.2022 09:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H011, Hollar - místn. č. 011
Datum odevzdání elektronické podoby:04.05.2022
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2022
Oponenti: PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK