Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Pohled spotřebitelek na menstruační stigma v reklamách na menstruační produkty
Název práce v češtině: Pohled spotřebitelek na menstruační stigma v reklamách na menstruační produkty
Název v anglickém jazyce: Female consumer view on menstrual stigma in advertising of menstrual products
Klíčová slova: menstruace, tabu, stigmatizace, reklama, destigmatizace, periodpositive
Klíčová slova anglicky: menstruation, taboo, stigmatization, advertising, destigmatisation, periodpostive
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.09.2021
Datum zadání: 18.09.2021
Datum a čas obhajoby: 13.09.2022 09:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H013, Hollar - místn. č. 013
Datum odevzdání elektronické podoby:02.08.2022
Datum proběhlé obhajoby: 13.09.2022
Oponenti: PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se bude zabývat tím, jak české spotřebitelky vnímají menstruační stigma, se kterým často pracují reklamy inzerující menstruační produkty. Popíše, jakým směrem se komunikace tohoto tématu v posledních letech ubírá a jak k němu přistupují značky prodávající menstruační produkty ve svých reklamách. Cílem práce bude zjistit, jak toto téma vnímají samy spotřebitelky. Výsledek dotazníkového šetření by měl ukázat, zda si myslí, že menstruační stigma je v naší společnosti stále stejně „zakořeněné“ či nikoliv a také zda jim komunikace značek, které tyto produkty prodávají, přijde přesvědčivá nebo naopak.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK