Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Grafický design jako prostředek komunikace v českých tištěných denících
Název práce v češtině: Grafický design jako prostředek komunikace v českých tištěných denících
Název v anglickém jazyce: Graphic Design as a Communication Tool in Czech Daily Newspapers
Klíčová slova: Noviny; Grafický design; Vizuální komunikace; Layout; Novinový design;
Klíčová slova anglicky: Newspaper; Graphic Design; Visual Communication; Layout; Newspaper Design;
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.09.2021
Datum zadání: 18.09.2021
Datum a čas obhajoby: 15.06.2022 09:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:03.05.2022
Datum proběhlé obhajoby: 15.06.2022
Oponenti: PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK