Digitální fotografie a její aplikace ve školním vzdělávání
| Název práce v češtině: | Digitální fotografie a její aplikace ve školním vzdělávání |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | Digital photography and its application in school education |
| Klíčová slova: | digitální fotografie, fotoaparát, počítačová grafika, kompozice, expozice, výuka |
| Klíčová slova anglicky: | digital photography, camera, computer graphics, composition, exposure, teaching |
| Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
| Typ práce: | bakalářská práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV) |
| Vedoucí / školitel: | PhDr. Tomáš Jeřábek, Ph.D. |
| Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
| Datum přihlášení: | 10.07.2021 |
| Datum zadání: | 10.07.2021 |
| Datum a čas obhajoby: | 18.01.2022 09:00 |
| Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R013B, 013B, Zelená učebna, přízemí, KITTV |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.12.2021 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 18.01.2022 |
| Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
| Oponenti: | PhDr. Josef Procházka, Ph.D. |
| Zásady pro vypracování |
| Seznamte se s relevantními informačními zdroji a aktuální situací v oblasti tématu řešené práce.
Charakterizujte technické a kvalitativní aspekty digitální fotografie s přihlédnutím k jejímu použití ve školním vzdělávání. Analyzujte kurikulární dokumenty a situaci na vybraných školách (ZŠ a SŠ) z hlediska začlenění digitální fotografie jako tématu v rámci výuky. Vymezte oblasti a témata v rámci výuky, v rámci kterých má digitální fotografie potenciál být využita jako technický výukový prostředek, i v kontextu aktuálních revizí RVP v problematice rozvoje digitální gramotnosti. Vytvořte sadu doporučení pro vhodné použití digitální fotografie ve výuce se zaměřením na žáka a na učitele. |
- zadáno a potvrzeno stud. odd.