skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení:
08.07.2021
Datum zadání:
08.07.2021
Datum a čas obhajoby:
07.09.2021 10:00
Místo konání obhajoby:
M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:
12.07.2021
Datum proběhlé obhajoby:
07.09.2021
Předmět:
Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti:
prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy
Seznam odborné literatury
ŠLAPAL, M a K. ŠAFRÁNKOVÁ. Principy a zkušenosti z programu RWCT. Dobříš: Kritické myšlení, 2017.
VALENTA, J. Didaktika osobnostní a sociální výchovy. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4473-5.
ŠVAŘÍČEK, R. a K. ŠEĎOVÁ. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6.
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se zaměří na propojení průřezového tématu osobnostní a sociální výchovya dílen čtení. V teoretické částí práce nabídne bližší informace o OSV a dílnách čtení. Propojení tohoto průřezového tématu a dílen čtení v praxi následně zmapuje praktická část práce prostřednictvím metody rozhovoru s učiteli. Cílem práce je zmapovat, jaké příležitosti, výhody a nevýhody učitelé spatřují v začleňování tématů OSV do dílen čtení a zda a jakým způsobem toto začleňování v jejich praxi probíhá. Dalším cílem je navrhnout příklady lekcí, které témata OSV do dílen čtení integrují.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The diploma thesis will focus on the integration of the cross-sectional topic of social emotional learning into reading workshops. The theoretical part of the thesis offers comprehensive information about SEL and reading workshops. The connection of this cross-sectional topic and reading workshops in practice is subsequently mapped through the qualitative reaserch methodology using interview with teachers. The aim of the thesis is to map what opportunities, advantages and disadvantages teachers see in the integration of the SEL topics in reading workshops and whether and how this integration takes place in their practice.Another goal is to design examples of lessons that integrate OSV topics into reading workshops.