Distanční výuka Taekwon-Do ITF
Název práce v češtině: | Distanční výuka Taekwon-Do ITF |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Distance education of Taekwon-Do ITF |
Klíčová slova: | Taekwon-Do, Distanční, Výuka, Sport, On-line |
Klíčová slova anglicky: | Taekwon-Do, Distance, Teaching, Sport, Online |
Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra tělesné výchovy (41-KTV) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 23.06.2021 |
Datum zadání: | 23.06.2021 |
Datum a čas obhajoby: | 16.09.2021 00:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R118, 118, Doktorandská místnost, 1. patro, vlevo |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.07.2021 |
Datum proběhlé obhajoby: | 16.09.2021 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | prof. PhDr. Soňa Jandová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
1.Stanovit problém, cíle a postup práce
2.Vyhledat, prostudovat a provést literární rešerši odborné literatury a dalších zkoumaných pramenů 3.Vytvořit osnovu (sylabus)kvalifikační práce a následně zpracovat teoretickou část 4.Formulace pracovních hypotézy a zvolených výzkumných metod graduační práce 5.Realizace výzkumné části, vyhodnocení získaných údajů 6.Formulace závěrů práce 7.Práce bude zpracovávána v souladu se zásadami metodologie psaní vědeckých a závěrečných prací v kinantropologii a v pedagogice 8.PRAVIDELNĚ předkládat a konzultovat vznikající práci 9.Kompletní rukopis předložit vedoucímu práce NEJPOZDĚJI jeden měsíc před termínem odevzdání 10. Odevzdat závěrečnou práci ve stanovené formě (tištěné, resp. multimediální) dle příslušného aktuálního Opatření děkana a dle instrukcí a pokynů KTV ohledně zpracování závěrečných prací. |
Seznam odborné literatury |
Gavlas, F. (2021) TAEKWONDO ONLINE. http://www.tkdonline.cz/
Hayashi (2021) Vše pro bojové umění a sporty, https://www.hayashi.cz/ Hayesová, N (1998). Základy sociální psychologie. Praha: Portál. Charvát, O. (2021) Online Karate Academy®. https://onlinekarate.academy/ Leanneová, S. (2011). Rétorika pro lídry: Řekněte to jako Obama. Computer Press. Lewis, D. (2004). Tajná řeč těla. Hodego ve spolupráci s East West Publishing Company. MACHOTA, V. (2002) Encyklopedie Taekwon-Do. 3. vydání Ústav jazyků a komunikace neslyšících FF UK. (2020) KOMUNIKAČNÍ PLATFORMY: MACHOTA, V. (2015) Česká federace taekwondo: Vybrané metody nácviku. |
Předběžná náplň práce |
Cílem práce bude vědecky zkoumat a zjišťovat možnosti a limity distanční výuky a pohled na tento typ výuky ze stran cvičenců Taekwon-Do, kterému se aktivně věnují i nováčci. Diskutován byl také pohled trenérů a pedagogů, kteří nějaký sport vyučují. Pro cvičence bude provedena hodina praktické distanční výuky a následně ověřeny předpokládané hypotézy na základě dotazníkového šetření. Pro trenéry a pedagogy bude na základě předpokládaných hypotéz připraven dotazník zaměřující se především na přínosnost a zkušenosti s tímto typem výuky. Jde tedy o analýzu distanční výuky a její pozitiva, negativa, odezvu cvičenců a odezvu učitelů či trenérů.
|
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The aim of the work will be to scientifically research and find out the possibilities and limits of distance learning and a view of this type of teaching by Taekwon-Do practitioners, which is also actively pursued by novices. The view of coaches and educators who teach a sport was also discussed. An hour of practical distance learning will be performed for the trainees and subsequently the assumed hypotheses will be verified on the basis of a questionnaire survey. Based on the assumed hypotheses, a questionnaire will be prepared for trainers and teachers, focusing primarily on benefits
and experience with this type of teaching. It is therefore an analysis of distance learning and its positives, negatives, the response of exercisers and the response of teachers or coaches. |