Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Znalost pravidel školního řádu na vybrané základní škole
Název práce v češtině: Znalost pravidel školního řádu na vybrané základní škole
Název v anglickém jazyce: School rules knowledge at a chosen primary school
Klíčová slova: Pravidlo, kázeň, školní řád, výchovná opatření, základní škola, práva a povinnosti žáka
Klíčová slova anglicky: Rule, discipline, school rules, educational measures, elementary school, rights and responsibilities of student
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 16.06.2021
Datum zadání: 30.06.2021
Datum a čas obhajoby: 08.09.2021 14:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:12.07.2021
Datum proběhlé obhajoby: 08.09.2021
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
I.fáze : vymezit a formulovat cíl praktické části, zorientovat se v literatuře a informačních zdrojích, zpracovat doporučené prameny v teoretické části, navrhnout metody projektu BP.
II.fáze: realizovat projekt BP dle stanovených metod.
III.fáze: analyzovat výsledky, interpretovat závěry a shrnout výstupy projektu BP, dokončit BP dle stanovených formálních požadavků.
Seznam odborné literatury
Bendl, S. (2001). Školní kázeň: metody a strategie. ISV.

Gavora, P. (2000). Úvod do pedagogického výzkumu. Paido.

Kolář, Z. & kol. (2012). Výkladový slovník z pedagogiky: 583 vybraných hesel. Grada Publishing a.s..

Michalík, J. (2003). Školní řády - hledisko právní, obsahové a strukturální. Pedagogická orientace, 13(2), 38-51. https://journals.muni.cz/pedor/article/view/6788/6280

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (2015). Pomůcka pro ředitele škol při tvorbě školního řádu. http://www.msmt.cz/file/35220_1_1/

Mertin, V. & spol. (2013). Problémy s chováním ve škole - jak na ně (Individuální výchovný plán). Wolters Kluwer.

Sdělení č. 104/1991 Sb., sdělení federálního ministerstva zahraničních věcí o sjednání Úmluvy o právech dítěte (1991). https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1991-104

Švaříček, R. & Šeďová K. (2010). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Portál.

Zákon 561/2004 Sb., školský zákon (2015). http://zakony.centrum.cz/skolsky-zakon/?full=1

Předběžná náplň práce
Bakalářská práce má charakter převážně empirické povahy, hlavním cílem je zjistit a popsat, jaké jsou znalosti konkrétních pravidel školního řádu žáky vybrané základní školy, dále pak zjistit, jakým způsobem a jak často je s žáky školní řád a jeho pravidla probírána, jaké jsou jeho pedagogické souvislosti.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor's thesis has a mostly empirical character, the main goal is to find out and describe what is the knowledge of specific rules of school rules by chosen primary school pupils, then to find out how and how often school rules and its rules are discussed with students, what are their pedagogical context.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK