Pozitiva a negativa distanční výuky pro žáky s poruchou autistického spektra na 2. stupni základní školy
Název práce v češtině: | Pozitiva a negativa distanční výuky pro žáky s poruchou autistického spektra na 2. stupni základní školy |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Positives and negatives of distance learning for students with autism spectrum disorders at the second stage of elementary school |
Klíčová slova: | žák s poruchami autistického spektra, vzdělávání, distanční forma vzdělávání, podpůrná opatření |
Klíčová slova anglicky: | student with autism spectrum disorders, learning, distance learning, support measures |
Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra speciální pedagogiky (41-KSP) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Mgr. Pavlína Šumníková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 24.05.2021 |
Datum zadání: | 24.05.2021 |
Datum a čas obhajoby: | 03.06.2025 13:00 |
Místo konání obhajoby: | Jungmannova 32, Praha 1, J204, J204, 2. patro, Katedra speciální pedagogiky |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 10.07.2023 |
Datum proběhlé obhajoby: | 03.06.2025 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. |