Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza marketingové komunikace producentů alkoholu na sociálních médiích
Název práce v češtině: Analýza marketingové komunikace producentů alkoholu na sociálních médiích
Název v anglickém jazyce: Analysis of Marketing Communication of Alcohol Producers on Social Media
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel:
Zásady pro vypracování
kvantitativní a kvalitativní analýza (metodologie bude upřesněna po konzultaci)
Předběžná náplň práce
Cílem této práce je analyzovat marketingovou komunikaci (vlastní profily, endorsement, influencer marketing) vůrobců, event. i prodejců alkoholu v ČR s ohledem na působení osob mladších 18ti let.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK