Influencer marketing a jeho vnímání očima dětí
| Název práce v češtině: | Influencer marketing a jeho vnímání očima dětí |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | Influencer Marketing Through the Eyes of Children |
| Klíčová slova: | influencer marketing, sociální sítě, Instagram, děti, reklamní diskurz |
| Klíčová slova anglicky: | influencer marketing, social media, Instagram, children, discourse of advertising |
| Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
| Typ práce: | diplomová práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Katedra českého jazyka (41-KCJ) |
| Vedoucí / školitel: | PhDr. Radka Holanová, Ph.D. |
| Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
| Datum přihlášení: | 06.04.2021 |
| Datum zadání: | 06.04.2021 |
| Datum potvrzení stud. oddělením: | 11.04.2024 |
| Datum a čas obhajoby: | 16.01.2025 00:00 |
| Místo konání obhajoby: | R216, 216, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 02.12.2024 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 16.01.2025 |
| Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
| Oponenti: | PhDr. Zuzana Wildová, Ph.D. |
| Zásady pro vypracování |
| Studentka provede samostatnou rešerši odborných zdrojů a sestaví databázi literatury.
Provede excerpci literatury pro teoretickou část a vyvodí závěry ve vztahu k práci. Shromáždí korpus projevů marketingu na socilních sítích, tzv. influencer marketingu, a provede jejich analýzu. Zajistí si vzorek dětských adresátů a bude zjišťovat, jak děti tento typ reklamy vnímají, zda jsou ji schopny rozeznávat od běžného obsahu a zda osoba influencera skutečně dodává značkám na věrohodnosti. Respondenti se výzkumu zúčastní vědomě a budou mít možnost jej odmítnout. Budou dodržovány zásady GDPR. Práce bude obsahovat tyto kapitoly: teoretickou část, cíle, metodologii, výzkum, závěr. Práce bude podrobena důkladné jazykové a formální korektuře. Jazykové nedostatky mohou být důvodem k přepracování práce. Studentka provede důkladnou kontrolu citačního aparátu. Diplomantka zodpovídá za to, že veškerá použitá literatura je řádně citována v textu a v seznamu literatury. |
| Seznam odborné literatury |
| BROWN, Duncan a Sam FIORELLA. Influencer marketing: how to create, manage, and measure brand influencers in social media marketing. Indianapolis, Indiana: Que, 2013.
BROWN, Duncan a Nick HAYES. Influencer Marketing: Who Really Influences Your Customers?. Amsterdam Oxford: Elsevier/Butterworth-Heinemann, 2008. ČMEJRKOVÁ, Světla. Reklama v češtině, čeština v reklamě. Praha: Leda, 2000. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2014. JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada. 2018 KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. Praha: C.H. Beck, 2018. KRISTIÁN, Pavel. Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram. Brno: Zoner Press, 2017. LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě (Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích). Brno: Jan Melvil Publishing, 2019. NEKULA, Marek (ed.). Příruční mluvnice češtiny. Brno: Nakladatelství Lidové noviny, 2012. NUTIL, Petr. Média, lži a příliš rychlý mozek: průvodce postpravdivým světem. Praha: Grada, 2018. SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. SHELDON, Pavica. Social Media: Principles and Applications. Laham: Lexington Books, 2015. TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017. VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014. WAYNE, Raymond. What Is Influencer Marketing and How Do You Profit from It? Estalontech, 2019. Seznam bude postupně doplňován. |
- zadáno a potvrzeno stud. odd.