Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 392)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Influencer marketing a jeho vnímání očima dětí
Název práce v češtině: Influencer marketing a jeho vnímání očima dětí
Název v anglickém jazyce: Influencer Marketing Through the Eyes of Children
Klíčová slova: influencer marketing, sociální sítě, Instagram, děti, reklamní diskurz
Klíčová slova anglicky: influencer marketing, social media, Instagram, children, discourse of advertising
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra českého jazyka (41-KCJ)
Vedoucí / školitel: PhDr. Radka Holanová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 06.04.2021
Datum zadání: 06.04.2021
Datum potvrzení stud. oddělením: 11.04.2024
Datum a čas obhajoby: 16.01.2025 00:00
Místo konání obhajoby: R216, 216, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:02.12.2024
Datum proběhlé obhajoby: 16.01.2025
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Zuzana Wildová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Studentka provede samostatnou rešerši odborných zdrojů a sestaví databázi literatury.
Provede excerpci literatury pro teoretickou část a vyvodí závěry ve vztahu k práci.
Shromáždí korpus projevů marketingu na socilních sítích, tzv. influencer marketingu, a provede jejich analýzu.
Zajistí si vzorek dětských adresátů a bude zjišťovat, jak děti tento typ reklamy vnímají, zda jsou ji schopny rozeznávat od běžného obsahu a zda osoba influencera skutečně dodává značkám na věrohodnosti. Respondenti se výzkumu zúčastní vědomě a budou mít možnost jej odmítnout. Budou dodržovány zásady GDPR.
Práce bude obsahovat tyto kapitoly: teoretickou část, cíle, metodologii, výzkum, závěr.
Práce bude podrobena důkladné jazykové a formální korektuře. Jazykové nedostatky mohou být důvodem k přepracování práce.
Studentka provede důkladnou kontrolu citačního aparátu. Diplomantka zodpovídá za to, že veškerá použitá literatura je řádně citována v textu a v seznamu literatury.
Seznam odborné literatury
BROWN, Duncan a Sam FIORELLA. Influencer marketing: how to create, manage, and measure brand influencers in social media marketing. Indianapolis, Indiana: Que, 2013.
BROWN, Duncan a Nick HAYES. Influencer Marketing: Who Really Influences Your Customers?. Amsterdam Oxford: Elsevier/Butterworth-Heinemann, 2008.
ČMEJRKOVÁ, Světla. Reklama v češtině, čeština v reklamě. Praha: Leda, 2000.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2014.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada. 2018
KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. Praha: C.H. Beck, 2018.
KRISTIÁN, Pavel. Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram. Brno: Zoner Press, 2017.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě (Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích). Brno: Jan Melvil Publishing, 2019.
NEKULA, Marek (ed.). Příruční mluvnice češtiny. Brno: Nakladatelství Lidové noviny, 2012.
NUTIL, Petr. Média, lži a příliš rychlý mozek: průvodce postpravdivým světem. Praha: Grada, 2018.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019.
SHELDON, Pavica. Social Media: Principles and Applications. Laham: Lexington Books, 2015.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014.
WAYNE, Raymond. What Is Influencer Marketing and How Do You Profit from It? Estalontech, 2019.

Seznam bude postupně doplňován.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK