Vliv prostředí na zkušenosti žáků 2. stupně ZŠ a SŠ s chůzí naboso a v barefoot obuvi
Název práce v češtině: | Vliv prostředí na zkušenosti žáků 2. stupně ZŠ a SŠ s chůzí naboso a v barefoot obuvi |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Enviromental Influences on the Experience of Primary and Secondary School Pupils with Walking Barefoot and in Minimalist Shoes |
Klíčová slova: | prostředí, barefoot, minimalistická obuv, chůze naboso |
Klíčová slova anglicky: | environment, barefoot, minimalist shoes, unshod walking |
Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra tělesné výchovy (41-KTV) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Lucie Kainová |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 29.03.2021 |
Datum zadání: | 29.03.2021 |
Datum a čas obhajoby: | 25.05.2021 11:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, SAL-M, Malý sál, suterén přes dvorek, po schodech u auly |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.04.2021 |
Datum proběhlé obhajoby: | 25.05.2021 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | Mgr. Šárka Panská, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
1.prostudování odborné literatury týkající se tématu bosé chůze 2.vypracování dotazníku 3.získání odpovědí na dotazník 4.vyhodnocení odpovědí 5.pravidelná konzultace s vedoucí práce 6.včasné odevzdání práce |
Seznam odborné literatury |
HOWELL, Daniel. Naboso: 50 důvodů, proč zout boty. Přeložil BALEK, Jiří. Praha: Mladá fronta, 2012. ISBN 978-80-204-2637-6.
PYTLOVÁ, Lucie. Barefoot: žij naboso!: vše o chůzi naboso a v barefoot obuvi. Praha: Alferia, 2020. ISBN 978-80-271-0749-0. VAŘEKA, Ivan a Renata VAŘEKOVÁ. Kineziologie nohy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2009. ISBN 978-80-244-2432-3. VÉLE, František. Kineziologie: přehled klinické kineziologie a patokineziologie pro diagnostiku a terapii poruch pohybové soustavy. Vyd. 2., (V Tritonu 1.). Praha: Triton, 2006. ISBN 80-7254-837-9. |
Předběžná náplň práce |
Hlavním cílem práce je zjistit, jak prostředí ovlivňuje to, jestli žáci 2. stupně ZŠ a SŠ někdy chodí, nebo nechodí naboso nebo nosí barefoot obuv. Pracovat budu s odpověďmi na elektronicky vyplňovaný dotazník.
|
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The main goal of this thesis is to find out how the evironment affects the expierence of primary and secondary school pupils with walking barefoot and in minimalist shoes. I will work with answers from an electronic questionnaire. |