Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Výzkum preferencí aktivně sportujících studentů Univerzity Karlovy v rámci online nakupování pod vlivem pandemie covidu-19
Název práce v češtině: Výzkum preferencí aktivně sportujících studentů Univerzity Karlovy v rámci online nakupování pod vlivem pandemie covidu-19
Název v anglickém jazyce: Research of online shopping preferences in Charles University students actively engaged in sports under the influence of the covid-19 pandemic
Klíčová slova: Marketingový výzkum, e-commerce, online nakupování, spotřební chování, pandemie covidu-19
Klíčová slova anglicky: Marketing research, e-commerce, online shopping, consumer behavior, covid-19 pandemic
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 25.03.2021
Datum zadání: 17.05.2021
Datum a čas obhajoby: 07.09.2022 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:04.07.2022
Datum odevzdání tištěné podoby:04.07.2022
Datum proběhlé obhajoby: 07.09.2022
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem diplomové práce je identifikovat současné preference aktivně sportujících studentů, vybraných fakult Univerzity Karlovy, v rámci online nakupování. Účastníci výzkumu budou hodnotit jednotlivé faktory, které ovlivňují jejich postoj k nakupování na internetu a vliv pandemie onemocnění covidu-19 na jejich nákupní chování. Na základě těchto dat budou posléze navrhnuta opatření a doporučení, která by měla obchodníkům pomoci porozumět současným očekáváním a nárokům zákazníků a vylepšit tak uživatelský komfort při nakupování online.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of the diploma thesis is to identify current preferences of students actively engaged in physical activity on selected faculties of Charles University in online shopping. The research participants will evaluate individual factors that influence their attitude towards shopping on the internet and the impact of the covid-19 pandemic on their shopping behavior. Based on this data, measures and recommendations will be proposed, which should help merchants understand the current expectations and demands of customers and thus improve user comfort when shopping online.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK